مدير كميته‌ي امداد شهرستان خلخال:

9 نوعروس نيازمند خلخالي راهي خانه بخت شدند

صفر فتح الله زاده گفت: بمناسبت ميلاد با سعادت امام محدباقر(ع) با مشارکت مؤسسه‌ي خیریه‌ي آبشار عاطفه‌ها جهیزیه‌ي 9 نوعروس تحت حمايت اين نهاد تأمین و زندگي مشترك خود را آغاز كردند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۳۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، صفر فتح الله زاده در حاشیه‌ي مراسم اهداي جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت كه با حضور امام جمعه‌، مسئولين و جمعي از خيرين شهرستان خلخال برگزار شد، اذعان داشت: خیرین و نیکوکاران در جهت تأمين جهیزیه‌ي نوعروسان تحت پوشش بالغ بر 180 میلیون ریال تأمين كرده اند.

وي ضمن قدرداني از حرکت ارزشمند موسسه‌ي مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در شناسایی نوعروسان نیازمند و فراهم ساختن زمينه‌هاي ازدواج آنان، بيان كرد: تعامل هر چه بيشتر كميته‌ي امداد با مؤسسات و خیریه‌هاي عام المنفعه موجب ارائه‌ي خدمات هر چه بيشتر و سهولت در امر خدمت رساني به اقشار آسيب پذير مي‌شود.

فتح الله زاده به ایجاد زمينه‌هاي لازم و فراهم ساختن ازدواج آسان براي فرزندان تحت حمايت اشاره كرد و افزود: از خيرين و نيكوكاران خواستاريم تا بيش از پيش در اين زمينه‌ي كميته‌ي امداد را همراهي نمايند.

در ادامه‌ي اين مراسم، حجت الاسلام امير رشتبري امام جمعه‌ي خلخال نيز با قدرداني از تلاش‌هاي کمیته‌ي امداد، انجام هر گونه عمل خيرخواهانه براي رفع نيازمندي‌هاي افراد محروم و كم درآمد جامعه را كاري ارزشمند دانست و گفت: كارهاي خير همواره داراي اجر دنيوي و اخروي نزد پروردگار عالم دارد.

وی طي سخنان بیان داشت: كمك به فراهم نمودن زمينه‌ي ازدواج داراي پاداش و ثواب ارزشمندي‌ است چرا كه ازدواج از دستورات اكيد و سنت ارزشمند پيامبراكرم(ص) است كه از آن به عنوان مكمل دين در هر آدمي ياد مي شود.

حجت الاسلام رشتبري ازدواج را نخستين سنگ بناي تشكيل خانواده و بالطبع اجتماع و جوامع بشري عنوان كرد و افزود: ميزان انديشه و تدبر در ازدواج در ميزان پيشرفت انحطاط صعود و يا سقوط جامعه تاثير بسزايي دارد.

امام جمعه‌ي خلخال با اعلام اينكه كمك به ازدواج افراد نيازمند مستلزم مساعدت خيرين و افراد نيكوكار مي‌باشد، بيان كرد: با توجه به اينكه نیازمندان از اقشار كم درآمد و بي‌بضاعت مي‌باشند و در تامين مايحتاج اوليه سخت در مضيقه قرار دارند، بنابراين بايد همگي تلاش كنيم تا شرايط ازدواج جوانان نيازمند هر چه سريعتر فراهم گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار