مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل:

كميته‌‌ي امداد،كانون محبت بشري است

حجت الاسلام نجات فياضي گفت: در مجموعه‌ي كميته‌ي امداد عوامل فرهنگي بسياري وجود دارد كه موجب شده است تا اين نهاد مردمي به عنوان كانون محبت بشري عمل كند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۳۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام نجات فياضي، مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت عباس(ع) در نشستي كه با عنوان آثار نماز در زندگي و نقش والدين در آموزش نماز فرزندان و با حضور مدير ستاد اقامه نماز، مدیر سازمان بسيج كارمندان سپاه حضرت عباس(ع) و جمعي از كاركنان كميته‌ي امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: نماز به جهت خضوع و خشوع در برابر شكوه و عظمت خداوند متعال به انسان عطا شده است.

وي با اشاره به اينكه نماز وسيله‌اي گران بها براي تقرب، معراج و سعادت و كمال انسان است، بيان كرد: خدا به مؤمنين در هنگام اقامه‌ي نماز نگاه ويژه‌اي دارد كه بهتر است سعي كنيم مناجات‌هاي خود را با نماز همراه سازيم.

حجت الاسلام فياضي با بيان اينكه بزرگترين وظيفه جامعه اسلامي عمل به واجبات بويژه اقامه‌ي نماز است، اذعان داشت: نماز موجب رفع مشكلات اجتماعي شده و باعث مي‌شود تا با استفاده از ادبيات معنوي در بسياري موارد از بروز بزه كاري ها در جامعه جلوگيري شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل با ذكر اين نكته كه نماز انسان را از طراوت روحي و معنوي برخوردار مي‌كند، افزود: نماز منبع فيض است كه باعث مي‌شود انسان تطهير شده و پله‌هاي زندگي دنيوي و اخروي را با موفقيت بپيمايد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در كنار نماز بايد تعقيبات آن را نيز بخوانيم، اظهار كرد: جايگاه نماز در اسلام به قدري والا است كه براي هر ماه نماز مخصوص آن ماه تعيين شده است و اداي آن موجب بركات در زندگي مي‌شود.

ارسال نظرات