خبرهای داغ:
اسماعیل قزل‌سفلی گفت:کمیته مبارزه با فساد، ویژه‌خواری و قاچاق نیز در دانشگاه‌های این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۴۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
اسماعیل قزل‌سفلی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با تأکید بر تلاش در راستای تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: ستاد پیگیری، مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌های استان فارس راه‌اندازی می‌شود.

وی از راه‌اندازی کانون‌های اقتصاد مقاومتی در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس خبر داد و افزود: کمیته مبارزه با فساد، ویژه‌خواری و قاچاق نیز در دانشگاه‌های این استان راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: تقویت رویکرد علمی در دانشگاه‌ها با راه‌اندازی مرکز مطالعات و پژوهش در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های محوری این استان، ارتباط صنعت با دانشگاه و... از برنامه‌هایی است که در سال جدید دنبال خواهیم کرد.

قزل‌سفلی با تأکید بر استفاده از ظرفیت دانشجویان خواهر بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی، جهادی و... گفت: فعالیت‌های هنری در راستای توسعه و تقویت هویت دینی و انقلابی در دانشگاه‌ها (اکران فیلم، تئاتر و...) نیز تقویت خواهیم کرد.

وی تبیین راز دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران از طریق بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان دانشجو را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج دانشجویی در سال جدید برشمرد و تصریح کرد: پیگیری فاز دوم طرح تحول و تعالی بسیج دانشجویی فارس، تقویت و تمرکز بر مباحث اخلاقی و معنوی دانشجویان بسیجی، تقویت رویکرد رسانه‌ای در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، نشریات دانشجویی با هدف شبکه‌سازی و حضور فعال در عرصه رسانه و تقویت نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی بسیج دانشجویی از برنامه‌های ما در سال جدید است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر استمرار طرح مسیر همدلی از طریق تعاملات و ارتباطات مؤثر با مسئولان دانشگاهی و سایر دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: هم‌افزایی و هماهنگی با تشکل‌های دانشجویی و سایر اقشار بسیج را دنبال خواهیم کرد.

قزل‌سفلی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مجامع تخصصی هشت‌گانه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس بیان داشت: کانون دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان بسیج دانشجویی استان فارس راه‌اندازی شده است که باید از ظرفیت آن به نحو احسن استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها