حجت‌الاسلام تاج آباد:

بهره‌گیری از سیره فاطمی تعالی بخش است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: بهره‌گیری از سیره فاطمی اسوه‌ای تعالی‌بخش است با توجه به شرایط کنونی الگوگیری از ساده زیستی این بانوی بزرگ اسلام به حل بخش بزرگی از مشکلات جامعه کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۸۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام تاج آباد در جشن میلاد کوثر که در سالن سپاه ناحیه مقاومت فراهان برگزار شد با اشاره به الگو بودن سیره حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) در طول تاریخ نقش آفرین بودند زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب و در دروان هشت سال دفاع مقدس نقشی اساسی را ایفا کردند.

وی افزود: بانوان از زمان انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش خود را همواره ایفا کرده‌اند، نباید زرق برق دنیا ما را غرق خود کند و انسان باید از زرق‌وبرق دنیایی دوره کرده و در مسیر عزت و عظمت قدم بردارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: الگوی مناسب برای سبک زندگی فاطمی و اسلامی از چهار نظام تشکیل شده که شامل نظام تربیتی، نظام اقتصادی، نظام ولایی و نظام اجتماعی است.

حجت‌الاسلام تاج آباد از ویژگی‌های بارز زندگی فاطمی را آرامش، قناعت و پرهیز از تجمل گرایی دانشت و افزود: الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) صرف علاقه و دوست داشتن نیست بلکه عمل به دستورات و پیروی از سیره رفتاری حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: بدون شک بشر تمام عظمت خود را در استواری و همراهی زنان و مادران پاکدامن و فداکار بنا کرده و بالندگی و رونق گلستان‌های ترقی و پیشرفت این مرز و بوم از باغبانی به نام مادران و زنان آغاز شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) نمونه کامل از یک زن مسلماندر همه جهات از همسرداری گرفته تا تربیت فرزند و حضور در اجتماع بود که با توجه به شرایط کنونی الگوگیری از ساده زیستی این بانوی بزرگ اسلام به حل بخش بزرگیاز مشکلات جامعه کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام تاج آباد با اشاره به ضرورت دوری از تجمل‌گرایی گفت: دنیامحوری مانع تعالی و سعادت انسان می‌شود و ضرورت دارد برای تحقق رضایت حضرت حق گام برداریم.

وی نقش زنان را در تحقق شعار سال مهم دانست و افزود: زنان می‌توانند مدیریت بهینه در تمام مصارف زندگی اعم از شخصی و خانوادگی داشته باشند و به این وسیله بهره‌وری جامعه را ارتقا دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات