روابط عمومی ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی داشته باشند
وی افزود: خودباوری و خوداتکایی جامعه را باید از مهمترین مولفه ها و شاخصه های اقتصاد مقاومتی بدانیم.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان بازوی اصلی مدیریت هرسازمان در شناسایی عوامل تهدیدزا و فرصت زا و مشاوره
مناسب به مدیرسازمان در پیش بینی این عوامل می تواند نسبت به ایجاد فضای مناسب
برای مقابله با آن اقدامات مؤثر را صورت دهد.
گودرزی خاطرنشان کرد: از آنجایی که در هرجامعه ای فرهنگ، اصل است و اقتصاد در زیر
مجموعه آن قرار دارد، روابط عمومی ها می توانند نقش مهم تری در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی داشته
باشند.
وی با بیان اینکه اساس کار روابط عمومی ها فرهنگ است، گفت: روابط عمومي پویا و هدفمند می تواندبا تدوین یک برنامه منسجم و اصولی و اجرای درست و به موقع اقتصاد مقاومتی با روش های ترویجی ،تشویقی و فرهنگ سازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میامی افزود: همانطور که یکی از مهم ترین نقش های روابط عمومي تعامل با جامعه و تنویر افکار عمومی و نیز جلب مشارکت های مردمی است، روابط عمومی هر سازمانی می تواند با تبیین و تشریح اقتصاد مقاومتی در بین مخاطبان خود، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی و حمایت از تولید در کشور نقش کلیدی ایفا نماید و در این راستا روابط عمومي ها با توجه به ابزارها و دانشی(فضای مجازی، نشریات، رسانه های شنیداری و دیداری و...) که در اختیار دارند می بایست در فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار باشند.