خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج اذعان کرد: باید زیر بنا و بستر اقتصاد را مقاوم سازی کنیم، چرا که اگر ملتی از لحاظ اقتصادی وابسته باشد، در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و... نیز وابسته خواهد بود و مورد نفوذ قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۶۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان آوج در جلسه گردهمایی تبیین شعار سال 95 در جمع کارکنان سپاه ناحیه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنا است که همه مسئولان و مردم تلاش نمایند تا کشور ایران از وابستگی در تمام زمینه‌ها به سایر کشور‌ها خارج شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی ،اقتصادی می باشد که از منظر قران و ائمه اطهار به آن بسیار تاکید شده و مورد تایید می باشد.

رحیمی با اشاره به عواقب فروش نفت خام اذعان کرد: خام فروشی نفت، کشور را متضرر خواهد کرد و اگر در مسائل اقتصادی همواره چشمانمان به فروش نفت باشد، کشور به توسعه پایدار نخواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، بلکه یک ضرورت زیربنایی برای کشور ما است، بنابراین باید بازوهای توانمند ملت را به کار گیریم تا با فعال شدن تولیدات داخلی، وابستگی به نفت را کم کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج عنوان کرد: برخی این پیام را درست هضم نکرده اند و تصور می کنند به معنای منزوی شدن است، در صورتیکه اینگونه نیست، چرا که اقتصاد مقاومتی یعنی درون زایی و برون گرایی که نتیجه آن افزایش تولیدات داخلی و صادرات است.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد از راه اقتصاد، آرمان ها و فرهنگ دینی ما را مورد هجمه قرار دهد، یادآور شد: باید زیر بنا و بستر اقتصاد را مقاوم سازی کنیم، چرا که اگر ملتی از لحاظ اقتصادی وابسته باشد، در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و... نیز وابسته خواهد بود و مورد نفوذ قرار می گیرد.

رحیمی در ادامه اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک سیاست، فرهنگ و نقشه راه برای استقلال و خود باوری ملت و کشور است.

وی در خاتمه در بخش دیگری از سخنان خود، با یادآوری فضیلت های ماه رجب، اشاره ای نیز به اعمال مستحبی این ماه داشت و افزود: گفتن ذکر، استغفار، روزه و صدقه در این ماه بسیار سفارش شده است.

 

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها