حجت‌الاسلام محسن صفری گفت: اهتمام به سخنان رهبری، حس وظیفه شناسی و ورود به میدان عمل از مهمترین ابعاد اقتصاد مقاومتی می باشد.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۶۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

حجت‌الاسلام محسن صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر به مناسبت شعار سال ۹۵ از طرف مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل محقق می‌شود و در مقابل همت همه جانبه مردم و مسئولین را می طلبد تا با حرکت خود جوش خود اقتصاد کشور را رقم بزنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در ادامه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برون رفت از مشکلات ومسائل اقتصادی و تبیین و تشریح ابعاد این حرکت ملی؛ اهتمام به سخنان رهبری؛ حس وظیفه شناسی؛ و ورود به میدان عمل از مهمترین ابعاد این قضیه می باشد.

حجت‌الاسلام صفری در ادامه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی نه با حرف و سخن بلکه با عمل و اقدامات لازم و با دلسوزی تمام اهاد جامعه امکان پذیر می باشد که در این راستا توجه به این سخنان رمز موفقیت در این آزمون اقتصادی می باشد.

وی در ادامه از تمام فرهیختگان و متولیان امر اقتصاد و فرهنگ دعوت کرد با ارائه راهکارهای مناسب در سطح شهرستانی به دعوت رهبر خویش پاسخ دهند و راهکارهایی که می توان با آنها کلام رهبری را احیا ساخت نشان دهند.

ارسال نظرات