خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۷۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص برگزاری جشنواره جوان خوارزمی اظهار داشت: هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور فراهم نمودن زمینه های لازم برای حضور گسترده دانش آموزان و هنرجویان در عرصه های پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری جشنواره جوان خوارزمی می باشد.

سالار قاسمی خاطر نشان کرد: این جشنواره ویژه دانش آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی، روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور استان برگزار می گردد.

ایشان تصریح کرد: دانش آموزان و هنرجویانی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که تا حداقل تا پایان خرداد 1395 دانش آموز مدارس استان باشند، دانش آموزان و هنرجویان بالاتر از 24 سال و متولدین دوم مهر 1370 و قبل از آن و نیز داوطلبان آزاد مجاز به شرکت در این جشنواره نیستند.

قاسمی در ادامه گفت: کلیه شرکت کنندگان باید برای ثبت نام در هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kharazmi.medu.ir مراجعه نمایند و ثبت نام اولیه را انجام دهند.

این مقام مسئول تأکید کرد: زمان ارسال طرح های منتخب از مناطق به دبیرخانه جشنواره جوان استان تا 23 اردیبهشت ماه 95 می باشد.

گفتنی است بالغ بر 40 هزار و 259 دانش آموز در مدارس دوره دوم متوسطه استان تحصیل می کنند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها