خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

اثرات اقدامات بسیج سازندگی در جامعه قابل مشاهده است /عرصه های اقتصاد مقاومتی با نگاه دانش بنیان انجام شود

فرمانده سپاه استان سمنان با تأكيد بر اينكه عرصه های اقتصاد مقاومتی با نگاه دانش بنیان انجام شود و توسعه پیدا کند، گفت: عرصه های جدید در استان شناسایی شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۸۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست قرارگاه جهاد اقتصادی که با حضور مسئولین سازمان بسیج سازندگی نواحی استان سمنان در سالن اجتماعات فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: جنس کار در بسیج سازندگی با اقشار دیگر بسیج متفاوت است و اثرات اقدامات بسیج سازندگی در جامعه قابل مشاهده است و این سازمان در محرومیت زدایی استان سمنان اقدامات خوبی به انجام رسانده است.

وي افزود: هدف گذاری ویژه سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ماندگاری جمعیت در روستاها است که اگر اینگونه نباشد امنیت اجتماعی، فرهنگی و ... جامعه به خطر خواهد افتاد که از این رو سازمان بسیج سازندگی مورد توجه خواهد بود.

سازمان بسيج سازندگي توزيع عادلانه تسهيلات داشته باشد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بيان داشت: در مأموریت های سپاه الزاماتی وجود دارد که یکی از آن برقراری عدالت است که سازمان بسیج سازندگی استان باید توزیع عادلانه تسهیلات داشته باشد و با در اختیار قراردادن تسهیلات به نواحی باید این عدالت را رعایت كند و کار بسیج سازندگی فقط پرداخت تسهیلات نيست؛ بلکه کار فرهنگی، اجتماعی و اشتغال پایدار و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

سردار شاهچراغي تأكيد كرد: مسئولین نواحی سازمان بسیج سازندگی در استان سمنان باید خودشان به دنبال مردم بروند و شرایط تسهیلات اقتصاد مقاومتی را برای آنها اعلام كنند تا افراد نیازمند با این تسهیلات آشنا بشوند.

وي اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در سه ضلع سازمان بسیج سازندگی ، بانک مهر اقتصاد و شرکت نگار نصر خواهد بود که باید این سه ضلع با یکدیگر کار كنند و همکاری لازم را با هم داشته باشند.

اقتصاد مقاومتي در سطح پايگاه ها و حوزه هاي بسيج اطلاع رساني شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی باید در سطح حوزه ها و پایگاه ها اطلاع رسانی شود تا همه بسیجیان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی اطلاع داشته باشند.

سردار شاهچراغي با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات در سال گذشته بسیار موثر بوده است،‌ افزود: گرچه که با مشکلاتی و نقاط ضعفی هم وجود داشته است و باید کوشید در سال جدید این مشکلات و موانع مرتفع شود.

وي با تأكيد بر اينكه عرصه های اقتصاد مقاومتی با نگاه دانش بنیان انجام شود و توسعه پیدا کند، گفت: عرصه های جدید در استان شناسایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها