فریدون عباسی در واکنش به اظهارات صالحی در گفتگو با «بسیج»:

آقای صالحی توجیه‌گر روندی است که در دولت انجام می شود/آدم فنی شعار نمی دهد

ظرفیت های علمی و فنی کشور بسیار بالا است اما یک مدیریت ضعیفی وجود دارد که نمی تواند از این ظرفیت ها استفاده کند؛ متاسفانه متخصصین هسته ای ما که دارای توانمندی های بسیاری در بعد فنی هستند امروزه دربند و درگیر هستند و از وجود آنها استفاده نمی شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۹۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
فریدون عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات آقای صالحی مبنی بر اینکه در برجام در بعد فنی دست برتر را داریم، گفت: آقای صالحی اظهار نظرهای زیادی می کنند و به همین دلیل بنده متوجه حرف ایشان نمی شوم.
 
وی افزود: بنده واقعا نمی دانم ما در کجای بعد فنی برجام  دست برتر را داریم؛ آقای صالحی در این دو سال و نیم هر حرفی که زده است فقط برای توجیه روندی بوده است که در دولت انجام می گیرد.
 
عباسی خاطرنشان کرد: آقایان فقط شعار می دهند در صورتی که یک فردی که فنی است شعار نمی دهد.
 
رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: ظرفیت های علمی و فنی کشور بسیار بالا است اما یک مدیریت ضعیفی وجود دارد که نمی تواند از این ظرفیت ها استفاده کند؛ متاسفانه متخصصین هسته ای ما که دارای توانمندی های بسیاری در بعد فنی هستند امروزه دربند و درگیر هستند و از وجود آنها استفاده نمی شود.
 
عباسی تاکید کرد: ما در داخل کشور و با همه ظرفیت هایی که وجود دارد و با وجود نیروهای متخصص و متعهد خودمان می توانیم به خوبی کار کنیم و غربی ها نمی توانند جلوی کار ما را بگیرند اما اینکه در داخل، کسانی نگاهشان به خارج از کشور باشد همین قضیه ما را محدود می کند.
ارسال نظرات