خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛

مهم ترین راهکار مقابله با دشمنان، اجرای عملی اقتصاد مقاومتی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: دشمنان ایران اسلامی همه توان و امکانات خود را بکار گرفته اند که مهم ترین راهکار مقابله با آنان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بصورت عملی و اجرایی است.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۱۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا موحد، در جمع شورای فرماندهی ناحیه، اقدام و عمل در تحقق شعار امسال را یک ضرورت دانست و افزود: متاسفانه هنوز برخی افراد، اصل موضوع اقتصادمقاومتی را درک نکرده اند و به جای گفتن زبانی و شعار بایستی اقدام کنند.

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمنان، پیروی محض از ولایت فقیه، اتحاد و انسجام ملی، هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان، اقتصاد مقاومتی را از راهکارهای ملت ایران در برابر زورگویی های دشمنان این انقلاب دانست.

موحد در ادامه با بیان این نکته که تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی امری است که باید مدنظر و مورد توجه مسئولان دخیل در امورات اقتصادی باشد، اظهار کرد: مسئولان در این خصوص باید امورات را با موازین تبیین شده در سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب جهت دهند و به این ترتیب زمینه را برای اجرای دقیق و اصولی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مهیا سازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار