مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در بازدید از منطقه 3 تبریز:
خبرگزاری بسیج: در آغاز نخستین دور از بازدیدهای ادواری ادارات مناطق تبریز و نواحی شهرستانی گاز در سال جدید، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان از منطقه سه گاز تبریز بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۳۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیر عامل شرکت گاز استان در بازدید از منطقه 3 تبریز ضمن تأکید بر برون سپاری خدمات گفت: شرکت گاز استان به‌عنوان یک شرکت خدمات رسان آماده ارائه خدمات سهل‌الوصول به مشترکین گاز طبیعی می‌باشد بنابراین با ارائه خدمات بیشتر در دفاتر پیشخوان، مشترکین می توانند به راحتی با مراجعه به این دفاتر بدون طی سفر شهری و اتلاف وقت بیشتر خدمات شرکت گاز را دریافت کنند.

ولی اله دینی با اشاره به قدمت شبکه گازرسانی کلانشهر تبریز، تلاش در افزایش ایمنی شبکه های گازرسانی را مورد تأکید قرار داد وافزود: وظیفه ذاتی و اصلی شرکت گاز نگهداری و نگهداشت شبکه و تجهیزات گازرسانی به منظور ارائه خدمات ایمن، پایدار و مطمئن به مشترکین گاز طبیعی می‌باشد و این امر باید با وسواس و دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد .

در ابتدای جلسه رئیس منطقه 3 تبریز با ارائه گزارش عملکرد، مشکلات و تنگناهای موجود را مطرح و مدیرعامل شرکت گاز استانبر حل مشکلات و درخواست‌های کارکنان تأکید و رهنمودهای لازم را ارائه نمود و از زحمات شبانه روزی همکاران منطقه 3 تبریز و ارائه خدمات به موقع به مشترکین در سال گذشته قدردانی کرد.

منطقه 3 گاز تبریز با بیش از 118هزار مشترک گاز طبیعی در محدوده جنوب غرب شهرستان تبریز شامل شهرهای سردرود و بخش خسروشاه بودهو بیشتر مناطق صنعتی تبریز را شامل می شود.

ارسال نظرات