مراسم شهادت حضرت امام علی النقی (ع) در شب شهادت آن حضرت با حضور کلیه کارکنان کادر و سرباز سپاه ناحیه تربت حیدریه در حسینیه شهید حاج عبدالحسین برونسی و با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۵۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با شب شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی هادی (علیه السلام) مراسم عزاداری و روضه خوانی در سپاه ناحیه تربت حیدریه با حضور کلیه کارکنان و سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام آرمان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به دوران امامت حضرت امام هادی (ع) و کرامات حضرت بیان داشت: متوکل عباسی به حضرت علی (ع) و اولادش (علیهم السلام) بغض داشت و کسی که محب ائمه بود به اموال و اولادش حمله می کرد و ترس عجیبی از حضور محبان اهل بیت(ع) در کنار حضرت داشت و همیشه سعی در تزلزل مقام منیع امامت و ولایت امام هادی (ع) داشت.

حجت الاسلام آرمان با اشاره به کرامات حضرت گفت: یکی از کرامت های معروف آن بود که روزی متوکل عباسی مجلس لهو و لعب راه انداخت که دل حضرت را به در آورد و مقام امامت را متزلزل کند. او در این مجلس ساحر هندی را آورد و خود متوکل تکه نانی را به حضرت تعارف کرد، همین که حضرت خواست تکه نان را از ظرف بردارد ساحر هندی با سحر و جادو کاری کرد که نان غیب شد و همه زیر خنده زدند.حضرت امام هادی (ع) برای اینکه کرامات ائمه علیهم السلام را به آنها نشان دهد،کنار ساحر پرده ای بود که روی آن عکس شیری طراحی شده بود، در آن لحظه امام به عکس شیر اشاره کرد و با آن اشاره شیر بیرون آمد و ساحر هندی را بلعید و همه مبهوت شدند متوکل هم وحشت زده شد و از امام خواست که ساحر را برگرداند. امام (ع) گفت دیگر او را نخواهی دید، سپس امام رو به متوکل کرد و گفت: آیا تو می خواستی کرامت و شخصیت امام را با این کار از بین ببری؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها