استاندار یزد با تاکید بر اینکه ظرفیت بخش خصوصی در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده شود، گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان یزد ایجاد شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۵۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی در نخستین نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به برگزاری انتخاباتهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند 1394 اظهار داشت: این دو انتخابات در فضایی آرام و سالم در کشور برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگیهایی که انتخابات در استان یزد از آن بهره برد، رفاقت بین نامزدها و حامیان آنها بود که همزمان با رقابت برای انتخابات، به خوبی قابل مشاهده بود.

میرمحمدی به حضور پرشور و خوب مردم استان یزد در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات در حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم به مرحله دوم کشیده شد و در این مرحله دو کاندیدا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

استاندار یزد به نامگذاری امسال اشاره کرد و با بیان این مطلب که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در یزد ایجاد شد، گفت: باید از ظرفیتهای داخلی استان برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر یزد بهره‌گیری کنیم و زمینه توسعه بیشتر استان را فراهم نماییم.

وی بر اهمیت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: دولت یازدهم در زمینه اقتصاد مقاومتی 12 برنامه ملی شامل 60 طرح و بیش از 250 پروژه عملیاتی را تدوین کرده است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیتهای داخلی و استفاده هدفمند از ظرفیت بخش خصوصی از جمله مهمترین رویکردهای طرحهای اقتصاد مقاومتی است، در ارتباط با مهمترین برنامه‌های استان یزد در امسال گفت: یکی از مهمترین این برنامه‌ها، ایجاد زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

استاندار یزد ایجاد اشتغال پایدار ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد را از دیگر برنامه‌های امسال استان یزد دانست.

تسنیم/

ارسال نظرات