یک طرح مشارکتی که با همکاری آموزش و پرورش و دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‎شود، طرح 20 در 20 است.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۴۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر دارالقرآن کریم زنجان گفت: دارالقرآن کریم زنجان با هدف ترویج معارف دینی و قرآنی طی سال برنامه‌های قرآنی متعددی با حضور اساتید مجرب در قالب دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

ولی‌الله رحیمی افزود: برخی از این دوره‌ها به صورت عمومی و برخی نیز به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم زنجان در زمینه روخوانی، روانخوانی، تربیت معلم قرآنی، تربیت معلم نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری این دوره‌ها مطلوب است.

رحیمی با اشاره به اینکه به منظور افزایش فعالیت دارالقرآن در مباحث قرآنی اقدام به افزایش شعب آن شده است، اضافه کرد: در حال حاضر 14 شعبه دارالقرآن در مناطق مختلف زنجان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته برنامه‌ دارالقرآن بنا بر افزایش شعب آن است، تصریح کرد: دوم اردیبهشت‌ماه نیز یک شعبه به شعبات دارالقرآن افزوده خواهد شد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان در ادامه از اجرای برنامه‌های مشارکتی توسط دارالقرآن نیز خبر داد و اظهار داشت: یک طرح مشارکتی که با همکاری آموزش و پرورش و دارالقرآن کریم زنجان برگزار میشود، طرح 20 در 20 است.

رحیمی با اشاره به اینکه این طرح در 20 مدرسه زنجان و در 20 کلاس اجرایی می‌شود، افزود: در قالب این طرح کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی این طرح به صورت هفتگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از اجرای آن از سوی دانش‌آموزان مطلوب است.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مذکور ارتقای سطح معلومات قرآنی دانش‌آموزان است، افزود: آموزش طرز صحیح قرائت قرآن نیز از دیگر اهداف اجرای طرح 20 در 20 است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز برنامه‌های مشارکتی قرآنی توسط دارالقرآن کریم زنجان اجرایی شد، اضافه کرد: در همین راستا چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در زنجان که با حضور قریب به یک هزار و 200 نفر بود، با مشارکت دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات