رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان:
به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و 13 رجب جشنی در امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۸۲۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در راستای استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برنامه‌های مختلفی را در امامزادگان اجرا می‌کند

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو افزود: از آغاز سال جاری تاکنون طرح آرامش بهاری در زنجان اجرایی شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس طی سال جاری امامزاده سید ابراهیم (ع)، حسینیه و زینبیه اعظم، امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) و امامزاده ام‌البنین (س) در شهر زنجان میزبان طرح آرامش بهاری بودند.

خدابنده‌لو با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌های اجرایی در قالب طرح آرامش بهاری بیان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌های همه واقف باشیم، برگزاری مراسم تحویل سال نو از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از برگزاری برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه مطلوب بود، تصریح کرد: بر همین اساس طی سال جاری سه مورد به تعداد موقوفات شهرستان افزوده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته نیز مراسم روز زن با حضور جمعی از مسئولان و با تقدیر از افرادی که اسامی آنها از القاب حضرت زهرا (س) بود، به میزبانی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و 13 رجب نیز جشن مربوط در امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم شب میلاد و روز جشن برگزار خواهد شد.

خدابنده‌لو در ادامه افزود: همچنین در زینبیه و حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم مناسبتی روز ولادت حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات