مدیریت واحد شهری یکی از ضروریات جامعه است

شهردار شهرکرد گفت: تصویب برنامه مدیریت واحدی شهری، تحولی عظیمی را در شهرها به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۱۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه مدیریت واحد شهری یکی از ضروریات جامعه امروز ماست افزود: تصویب این برنامه از سوی مجلس شورای اسلامی تغییر و تحولات بسیاری را در شهرها به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ارگانهای بسیاری در شهر فرمان می‌دهند که این مسئله موازی کاری و عدم صرفه جویی را به همراه دارد که باید مدیریت واحدی در این بخش نیز در راستای تحقق شعار سال ایجاد شود.

شهردار شهرکرد افزود: در برنامه چهارم و پنجم برنامه مديريت واحد در شهرها عملي نشد که می طلبد در برنامه شش توسعه از سوی نمایندگان محترم مجلس به صورت جدی پیگیری و تصویب شود.

غلامیان افزود: مديريت واحد شهري نوعی از مديريت يك پارچه و توانمند در همه نهادها و ارگان‌هايي است كه در بهبود مسائل و رفع مشكلات شهري به صورت موضوعي و موضعي مي‌توانند نقشي مستقل يا مكمل داشته باشند.

وی تصریح کرد: تحقق مدیریت یکپارچه شهری، حفظ حقوق شهروندان و هدر نرفتن منابع شهری و واگذاری امور به شهرداران امری ضروری است.

غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: شهرداري در كنار مردم مي تواند زمينه خدماتي مناسب در شهر ايجاد كند و بدون همراهي و همكاري مردم بهبود منظر، خدمات و ظرفيت هاي شهري امكان پذير نيست.

ارسال نظرات