بهترين بازيكن فوتسال آسيا مي گويد به عضويت در بسيج افتخار مي كند.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۶۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج، فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: اولین فعالیت ورزشی ام را از باشگاه شریعتی آغاز کردم و در تیم های ورزشی مدرسه حضور و در مسابقات مدرسه ایی شرکت می کردم و به تیم استانی و کشوری راه یافتم. بعد از عبور از این مراحل به تیم ملی دعوت شدم و اکنون 10 سال است که عضو تیم ملی فوتسال هستم.


وی با اشاره به افتخارات کسب کرده در عرصه ورزشی عنوان کرد:‌ سال گذشته تیم ملی بانوان قهرمان آسیا شد و من هم به عنوان بهترین بازیکن آسیا شناخته شدم؛ سال 2015 جزء 10 بازیکن برتر جهان شناخته شدم و در سال 2013 نیز جزء 10 بازیکن جهان بودم و تیم ما در سال 2013 پنجم جهان شد و در سال 2015 هفتم جهان شدیم.


بهترین فوتسالیست آسیا درباره نقش پدرش در موفقیتش اظهار داشت: پدر و مادر در زندگی نقش بسزایی در موفقیت همه انسان ها دارند به ویژه کسی که قهرمان آسیا شده؛ پدر و مادر من هم از این قاعده مستثنا نیستند و مادرم همیشه معتقد بود که باید ورزش را ادامه دهم.


وی با اشاره به حفظ پوشش و حجاب در مسابقات تصریح کرد: در یک خانواده مذهبی بزرگ شده ام و باشگاه های خارجی برای لژیونر شدن از من دعوت کرده اند، اما به دلیل اعتقاد به حجاب پیشنهادها را قبول نکردم ومن به حجاب اعتقاد دارم و فراموش نمی کنم که با نام ایران به این جایگاه رسیدم.


بهترین فوتسالیست آسیا با اشاره به اینکه بسیجی بودن افتخار است، خاطرنشان کرد: هر ایرانی باید عضو بسیج شود و به قوانین کشور اسلامی پایبند باشد و من هم از زمان دانش آموزی همراه با خانواده عضو بسیج بودم. 
ارسال نظرات