فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند آنان امنیت را برای ملت به ارمغان آورده وب ا خون خود از عزت اسلام پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۹۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در همایش تجلیل از جانبازان مدافع حرم با حضور مسئولین نظامی در تیپ مردم پایه71 روح الله برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا اظهار داشت: هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص نهادند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی در ادامه گفت: جبهه‌ای که باز شده انشاءالله به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد انجامید، البته همه این موضوعات یک شرط دارد زمانی این راهبردها عملیاتی خواهد شد که همه آنهایی که دل در گرو اسلام دارند و خواهان این هستند که پرچم اسلام در همه دنیا به اهتزاز در بیاید، تمام قد هر آنچه در اختیارشان است به میدان بیاورند و نتیجه را به خدا بسپارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اسلام احیا شد و امروز شاهد هستیم که پیام اسلام مرزهای جغرافیایی را در نوردیده به طوری که پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآمده است.

وی افزود: امروز دفاعی که در سوریه، عراق و یمن صورت می‌گیرد درهمین راستاست و عزیزانی که در آنجا به مقابله با دشمن پرداخته‌اند خط سیر و خط مشی خود را از انقلاب اسلامی و امام راحل الگو گرفته‌اند و این دفاع همان دفاع انقلاب اسلامی و راه شهداست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با بیان اینکه با تضعیف جبهه مقاومت، حریم حرم‌های اهل بیت(ع) نیز در معرض تهدید دشمنان کوردل واقع می‌شود، یادآور شد: در زمان حاضر همه ملت ایران آماده هستند تا به فرمان رهبر معظم انقلاب در راه دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) جان فشانی کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی، امنیت و آسایش را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، امروز جوانان شجاع این مرز و بوم مشتاقانه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به آغوش شهادت می‌روند که این ایثار و گذشت برگرفته از فرهنگ فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان تجلیل از جانبازان و مجروحین مدافعان حرم آل‌الله(ع) را تجدید پیمان با شهدا مدافع حرم دانستند و خاطر نشان کرد: بایستی راه شهدا را با اعتقاد راسخ ادامه دهیم چراکه نبرد میان حق و باطل از ابتدای تاریخ بوده و ادامه خواهد داشت تا جایی که اثری از ظلم و ستم در جهان باقی نمانده و پرچم عدالت جهانی به دست حضرت ولیعصر(عج) در جهان گسترده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات