خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم:

شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه بیرون آمده است

همسر شهید مدافع حرم شهید هادی کجباف گفت: در مقطعی از روزگار قرار گرفتیم كه شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه خود بیرون آمده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۲۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، شایسته احمدی زاده ظهر امروز در آئین اختتامیه اولین یادمان ملی عشق و ایمان (ویژه پیاده روی حسینی) در تالار مهتاب اهواز اظهار كرد:‌ در مقطعی از روزگار قرار گرفتیم كه شیطان در قالب گروه های تکفیری از مخفیگاه خود بیرون آمده و جهان را مورد تاخت و تاز قرار داده است.

وی افزود: امروزه دست های پلید شیطان مشغول جنایت در سرزمین های مقدس است و یاران خود را برای رقم زدن این جنایت ها دعوت كرده و در مقابل نیز یاران خدا با شجاعت برابر آنها نبرد می كنند.

همسر شهید مدافع حرم كجباف تصریح كرد: یاران خود بر سر عهدو پیمان خود با خدا ایستادند و جان می دهند.

احمدی زاده بیان كرد: امروزه سرزمین های مقدس به صورت مداوم و پی در پی مورد حملات قرار گرفته و هدف شیطان ویران كردن خانه ائمه و حرم اهل بیت و امامان(ع) است.

وی ادامه داد: شیاطین امروز در كربلا، نجف، سامرا و كاظمین اهداف پلیدی دارند. خانه های مقدس كه خداوند در مورد آنها فرمودند این خانه ها باید برافراشته باشد و در آنها ذكر خدا گفته شود، امروز مورد حملات دشمنان قرار گرفته است.

همسر شهید مدافع حرم كجباف یادآور شد: فرزندان مجاهد ما از این خانه ها دفاع می كنند و اجازه نمی دهند پای دشمنان به این خانه ها باز شود. شهید سردار كجباف یكی از یاران خدا و مجاهدان بود كه هر ساله به حرم اباعبدالله الحسین (ع) مشرف می شد و نه تنها برای زیارت بلكه برای خدمت به زائران می رفت.

احمدی زاده اضافه كرد: این شهید اكثر كارهای خیر و یا خدمت رسانی به زائران حسینی را مخفیانه انجام می داد. از سال ۸۲ كه راه كربلا باز شد با پای پیاده برای زیارت می رفت و با پاهای تاول زده برمی گشت اما همین پاها مقابل دشمن نلغزید و به دشمن در صحنه جنگ پشت نكرد. این شهید تا آخرین نفس و قطره خون خود مستحكم مقابل دشمنان ایستاد و جنگید.

وی با اشاره به اینكه شهید هادی كجباف در روز ولادت امام هادی (ع) به دنیا آمده و در ایام شهادت این امام نیز به شهادت رسید، گفت: شهید به هنگام شهادت روزه بوده و با زبان تشنه به شهادت رسید. پیكر این شهید به همراه چهار نفر دیگر از همرزمانش به دست دشمن افتاد و حتی در شبكه های داعش نشان دادند كه اطراف این پیكرها به رقص و پایكوبی پرداختند.

همسر شهید مدافع حرم كجباف ادامه داد: شهادت كجباف همچون واقعه كربلا بود، آنها را بعد از به شهادت رساندن تیرباران كرده و سر این شهید را بریده و بر نیزه گذاشتند. پیاده روی كربلا آثاری دارد و بیهوده نیست بنابراین خود را آماده می كنیم تا آن راهی كه امام حسین (ع) رفتند را ادامه بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار