خبرهای داغ:
همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور سرگروهها و مربیان تربیتی در سالن اجتماعات شهید باهنر این حوزه برگزار شد
کد خبر: ۸۶۵۹۰۲۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶



















به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم در این مراسم که به همت تعلیم وتربیت حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد، با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رجب گفت: در این ماه بستر پرواز بندگان خداوند محیا شده است؛ رجب میدان تمرین برای حضور در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام شریعت نژاد، گفتمان سازی را یکی از کارهای امامان برای جامعه خود دانست و در تعریف گفتمان افزود:گفتمان یعنی سخنی که تبدیل به فرهنگ شود که این گفتمان بیشتر در اندیشه و تولید معرفت دینی رخ می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به گفتمان سازی امام خمینی(ره) درخصوص؛ عدم رابطه با آمریکا، ماهیت اسرائیل و سقوط رژیم شاهنشاهی در اوایل انقلاب اظهار کرد: به خاطر گفتمان ایجاد شده، همه این ها در جامعه فراگیر شد.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم به ولایت کمک کنیم باید گفتمان سازی صورت گیرد اظهار کرد: گفتمان بایستی از روی عقلانیت و زبان منطق باشد و این گفتمان سازی است که انقلاب را به اهداف خود می رساند.

حجت الاسلام شریعت نژاد، موفقیت در گفتمان سازی را منوط به نگاه ویژه گفتمان سازان به ولایت و ولایتپذیری آنان دانست و تاکید کرد: باید ارزش گفتمانی که از سوی رهبر انقلاب بیان می شود را به خوبی درک کرد و با نگاه به گفتمان ولایت، می توانیم مقابله آن گفتمانی را که دشمن ایجاد می کند را شناخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به اشاره به اینکه سه اصل اخلاص، شجاعت، نترسیدن از دشمن باید در گفتمان باشد تصریح کرد: یکی از مشکلات ما، ترس برخی از دولتمردان، از دشمنان است.

خاطرنشان می شود قبل از سخنرانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برنامه عزاداری در رثای امام هادی (ع) توسط برادر مشهدی مداح اهل بیت(ع) برگزارشد.

ارسال نظرات