رئیس بسیج سازندگی استان البرز؛

بهره مندی 2 هزار بی سواد از نعمت خواندن و نوشتن/ اعطای بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در جهت تولید ملی

علی ترکاشوند با بیان اینکه بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در جهت تولید ملی اعطا شده گفت: تعداد 15 کارگاه در استان ایجاد گشته است که در دو سال گذشته در راستای احداث این کارگاه میزان انحرافات به کمتر از 18 درصد رسیده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ علی ترکاشوند در جلسه شورای هماهنگی که در مرکز آموزش تعاون روستایی استان البرز برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت شعار سال که توسط مقام معظم رهبری عنوان شد اظهار داشت: بسیج سازندگی در حوزه صنعت و کشاورزی فعالیت های بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در جهت تولید ملی اعطا شده افزود: تعداد 15 کارگاه در استان ایجاد گشته است که در دو سال گذشته در راستای احداث این کارگاه میزان انحرافات به کمتر از 18 درصد رسیده است.

رئیس بسیج سازندگی استان گفت: با طرح همگام با کشاورز تعداد 60 شبکه ایجاد شد که هریک 2 پایگاه روستایی را پوشش داد و از ظرفیت های کشاورزی و بسیج مهندسین کشاورزی نیز استفاده شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و اعزام جهادگران به 9 استان کشور همزمان با تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: در بخش های عمرانی و نهال کاری در حدود 32 هزار نیروی جهادگر آماده فعالیت هستند تا در قالب اردوهای یک روزه جهادی جهت ارائه خدمات همچون لایروبی و درخت کاری وارد عمل شوند جراکه در سال گذشته با همکاری منابع طبیعی استان نزدیک به 6 هزار اصله نهال کاشته شده است.

ترکاشوندتصریح کرد: آموزش 5 هزار نفر در عرصه های کشاورزی، دامداری و صنایع تبدیلی از دیگر فعالیت های این سازمان به شمار می رود که احداث خانه های بهداشت، افتتاح 48 پروژه عمرانی بدون نیاز به بودجه دولتی و زیباسازی مدارس از جمله دیگر فعالیت ها به شمار می رود.

وی در پایان حوزه نهضت سوادآموزی را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: 2 هزار بی سواد در سال گذشته از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار