سردار استاد حسینی گفت: در چند روز گذشته کارخانه تولید سیگار در شهرستان اشتهارد افتتاح شد که مسلما در راستای تحقق این اصل مهم نمی باشد و فعالیت یک کارخانه خارجی در ایران نمی تواند موجب ایجاد شغل و بی نیازی کشور به خارج باشد.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در جلسه شورای هماهنگی کشاورزی با موضوع اقتصاد مقاومتی که در مرکز آموزش تعاون روستایی برگزار شد حضور و فعالیت بسیج را با اهمیت شمرد و اظهار داشت: سپاه و بسیج در تمامی زمینه ها موظفند که به ارائه خدمات و کمک رسانی بپردازند.

وی با اشاره به اهمیت شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر عملی نمودن اقتصاد مقاومتی درک شور افزود: در چند روز گذشته کارخانه تولید سیگار در شهرستان اشتهارد افتتاح شد که مسلما در راستای تحقق این اصل مهم نمی باشد و فعالیت یک کارخانه خارجی در ایران نمی تواند موجب ایجاد شغل و بی نیازی کشور به خارج باشد.

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: در سال 93 حدود 3هزار نفر به طور مستقیم و 8 هزار نفر غیر مستقیم از طریق فعالیت های خانگی و ایجاد شغل در روستاها مشغول به کار شدند که در سال گذشته این تعداد به 5 هزار نفر افزایش یافت.

وی از آمادگی سپاه و بسیج جهت اعزام جهادگران به مناطق محروم خبرداد و گفت: این ظرفیت ها موجود است ولی نیازمند فراهم نمودن ظرفیت های بکارگیری آنها توسط جهاد کشاورزی می باشد و همچنین در جهت خودکفایی کشور و در راستای کمک به بخش کشاورزی باید پشتیبانی شود.

سردار استاد حسینی با اشاره به بروکراسی های حاکم در ادارات گفت: با کنارگذاشتن قوانین دست و پاگیر می توان مشاغل بسیاری را ایجاد کرد.

وی تبدیل جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی را یک ظلم قلمداد کرد و گفت: بیشترین توجه جهاد سازندگی به روستاها بود که با تبدیل آن و با ایجاد و تاسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری این مشکل نیز برطرف شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی در پایان گفت: 10 اقدام برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری عنوان شد باید مورد توجه قرار گیرد و هرکس در حوزه کاری خود برنامه های لازم را عملی سازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها