خبرهای داغ:
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد؛

برگزاری پروژه ستاره نجات ویژه همسران معتاد توسط سازمان هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: پیشگیری یکی ازبرنامه‎های ما است که در هلال احمر آن را پیگیری می‎کنیم و در این راستا پروژه ستاره نجات ویژه همسران معتاد توسط سازمان هلال احمر برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۴۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، فرحناز رافع در نخستین گردهمایی علمی کاربردی معاونان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور که در گرگان برگزار شد،با بیان اینکه پروژه ستاره نجات در سال جاری برگزار می شود، گفت: پیشگیری یکی ازبرنامه‎های ما است که در هلال احمر آن را پیگیری می‎کنیم و این طرح ویژه همسران معتاد است .
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که با اجرای طرح سلامت یار داوطلبان هلال احمر را برای یاری رسانی به بیمارهان تنها از زمان بستری شدن تا مرخصی بسیج کنیم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بیش از یک هزار و500 نفر در طرح سلامت یاران آموزش دیدند، گفت: جمعیت هلال احمر به تنهایی موفق نیست و باید مشارکت مردمی افزایش پیدا کند و در این مسیر باید از ظرفیت تشکل‎های مردمی بهره جست.
در راستای طرح سلامت‎یار یک‎هزار و 550 نفر آموزش‎های لازم را فرا گرفتند و پایش سلامت شدند، اگر اجرای این طرح موفقیت‎آمیز باشد در نیمه دوم سال در تمامی استان‎ها اجرا خواهد شد.
رافع تصریح کرد: با اجرای طرح سلامت‎یار داوطلبان هلال‎احمر در کنار بیماران تنها قرار خواهند گرفت و از لحظه بستری شدن تا زمان ترخیص همراه آنان خواهند بود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کاهش آسیب‎های اجتماعی در اولویت‎های سازمان هلال احمر قرار دارد، افزود: باید به آسیب‎های اجتماعی توجه شود چرا که عدم توجه به آن باعث تهدیدی مختلفی مانند اعتیاد، کودکان‌کار و زنان کارتن خواب  می‎شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها