فرمانده سپاه بانه در جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین

حلقه های صالحین بهترین ظرفیت برای مقابله با هجمه فرهنگی است

فرمانده سپاه شهرستان بانه بصیرت افزایی و ارتقاء معنویت در بین نوجوانان و جوانان را از برکات و ثمرات حلقه های صالحین برشمرد.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۵۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری امروز در جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین شهرستان بانه که با حضور امامان جمعه ، معاون سیاسی فرماندار و اعضای حلقه های برتر صالحین شهرستان در کانون فرهنگی تربیتی ولایت بانه برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت همه جانبه حلقه های شجره طیبه صاحین شهرستان بانه اظهار داشت: امروزه موضوع حلقه های صالحین در شهرستان بانه به خوبی جایگاه خود را پیدا کرده و این موضوع در بین مردم نهادینه شده است بطوریکه حضور اقشار مختلف جامعه با گروه های سنی متفاوت در این حلقه ها گواه این ادعا می باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از هر راهی برای منحرف کردن جوانان ما تلاش می کند افزود: شناسایی، تربیت و هدایت جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم، بایستی از اولویت های حلقه های صالحین سپاه بانه باشد.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه امروزه جنگ دشمن با ما جنگ نرم است افزود: حلقه های صالحین می توانند خاک ریزهای ما در جنگ نرم با دشمن بوده و همچنین بهترین ظرفیت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان در این زمینه باشند.



فرمانده سپاه بانه بصیرت افزایی و ارتقاء معنویت در بین نوجوانان و جوانان را نیز از دیگر برکات و ثمرات حلقه های صالحین بانه برشمرد و تصریح کرد: رونق مساجد و نمازهای جمعه و جماعت هم از دیگر دستاوردهای حلقه های صالحین در شهرستان بانه می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی افزود: فلسفه تشکیل بسیج از بدو تشکیل آن تا به امروز همواره دفاع از انقلاب ، مستضعفان و محرومان جهان بوده که در شرایط مختلف نوع ماموریت بسیج بسته به مقتضیات زمان فرق کرده است.

وی مردم داری، محرومیت زدایی و مردم یاری را از برنامه های مهم و در اولویت بسیج و سپاه بانه برشمرد و گفت: سپاه بانه با تمام توان و امکانات خود در این سه حوزه فعالیت کرده و به فعالیت خود هم ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات