مدیرعامل پروژه پل معلق مشگین‌شهر:

زحمات اصحاب رسانه در معرفی پل معلق ستودنی است

حسین عباسی گفت: رسانه ها شهرستان پا به پای مجموعه گردشگری پل معلق حضور یافتند اما متاسفانه برخی از مسئولین شهرستان که ارتباط مستقیم و یا غیر مستقیمی در حوزه گردشگری دارند هیچ قدمی در خصوص پیشرفت ، توسعه و آبادانی پل معلق و شهرستان برنداشتند.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۸۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

حسین عباسی نیا، مدیر عامل مجموعه گردشگری پل معلق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ضمن اشاره به عملیات های عمرانی در محوطه پل معلق افزود: تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم که تمامی امکانات تفریحی و رفاهی در سایت B مجموعه پل معلق طبق زمانبدی های صورت گرفته افتتاح و در اختیار همشهریان و گردشگران قرار گیرد.

وی افزود : این مجموعه گردشگری تماما خصوصی می باشد و از زمان کلنگ زنی حتی یک ریال هم از سایر ارگان ها یا بانک ها اعتبار و یا تسهیلات دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه زحمات اصحاب رسانه در خصوص معرفی پل معلق ستودنی است افزود: رسانه های خبری شهرستان مشکین شهر از زمان افتتاح این پروژه تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفتند تا پل معلق به نحو احسن در سایر نقاط معرفی شود و در این راستا موفق بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه شهرستان مشگین‌شهر پا به پای مجموعه گردشگری پل معلق حضور یافتند اما متاسفانه در کمال ناباوری برخی از مسئولین شهرستان که ارتباط مستقیم و یا غیر مستقیمی در حوزه گردشگری دارند هیچ قدمی در خصوص پیشرفت ، توسعه و آبادانی پل معلق و شهرستان برنداشتند.

مدیر عامل پروژه پل معلق افزود: بزرگترین آبدرمانی شهرستان مشکین شهر که یکی از پروژه های عمرانی این مجموعه است به زودی در سایت B مجموعه پل معلق کلنگ زنی و عملیات عمرانی آن را آغاز می‌شود و تلاش خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن این مجموعه نیز احداث و جهت استفاده عموم مردم شهرستان و مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در محوطه پل معلق گفت: از ابتدای سال جدید برای شور و نشاط بخشی به همشهریان و مسافران ، برنامه های شاد و متنوعی در محوطه پل در نظر گرفته شده بود و این برنامه هاش شاد و متنوع در مناسبت های اعیاد و آخر هفته(روز های پنج شنبه و جمعه) برگزار شده و خواهد شد.

وی همچنین از اجرای فوق برنامه ویژه ای به مناسبت ولادت مولای متقیان امام علی (ع) خبر داد و افزود: امیدواریم برنامه های فرهنگی این مجموعه در کلیه اعیاد مورد پسند همشهریان و گردشگران قرار گیرد.

عباسی نیا در پایان با بیان اینکه اولین جشنواره دوقلو های شهرستان مشکین شهر گفت: با توجه به اینکه این جشنواره برای اولین بار در شهرستان برگزار شده بود برخی ناهنگی هایی در برگزاری جشنواره دوقلوها صورت گرفت که از عموم مردم شهرستان عدر خواهی می‌کنم اما در آینده نزدیک جشنواره دوقلو های شهرستان مشکین شهر را با برنامه های منظم و مهیج و متنوع برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات