دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در گفتگو با «بسیج»:
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: دولت حتی اگر با طرح مسکن مهر موافق هم نیست می بایست تمام زیرساخت های لازم برای این خانه ها را تامین کند چراکه در غیر این صورت عملا پروژه های مسکن مهر بلااستفاده می ماند.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۸۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
سید محسن طباطبایی مزدآبادی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص اظهارات برخی در خصوص مسکن مهر گفت: پروژه مسکن مهر ایده خوب و جامعی بود که سابقه اجرا در برخی کشور های دیگر را نیز داشته است اما این پروژه نیز مانند خیلی از دیگر پروژه ها دارای نقاط قوت و ضعف بوده است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن برای قشر ضعیف جامعه یکی از مهمترین نقاط مثبت طرح مسکن مهر بوده است گفت: با این حال می شد مکان یابی بهتری برای ساخت این پروژه ها در نظر گرفته شود و یا مثلا از ظرفیت بافت های فرسوده استفاده شود.

دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با اذعان به اینکه سرمایه  گذاری بسیار کلانی در پروژه های مسکن مهر صورت گرفته است که عدم توجه به آنها عملا منجر به هدر رفت آن می شود، گفت: دولت حتی اگر با طرح مسکن مهر موافق هم نیست می بایست تمام زیرساخت های لازم برای این خانه ها را تامین کند چراکه در غیر این صورت عملا پروژه های مسکن مهر بلااستفاده می ماند.
ارسال نظرات