بهرام غیبی از برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان در 23 اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۹۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، بهرام غیبی در بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان نیر به برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان در 23 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: انتخابات مجامع شهرستانی و استانی جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار برگزار می شود.

وی نهادینه کردن مشارکت اعضا، داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنها در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر را از اهداف اصلی برگزاری این انتخابات ذکر کرد.

غیبی اظهار کرد: تمام اعضا و داوطلبان فعال واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت شهرستان حق رای و انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر شهرستان مربوطه را دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان افزود: تمام داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط می توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی تا 20 فروردین به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان مربوط مراجعه و مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ها ارائه کنند.

غیبی همچنین در زمینه پروژه های اجرایی هلال احمر استان گفت: امسال عملیات احداث آشیانه و پایگاه امداد هوایی با تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار استانی آغاز می شود.
او افزود: در کنار این پروژه با تعیین تکلیف زمین هلال احمر در میدان شریعتی اردبیل پروژه 10 طبقه تجاری و درمانی در این منطقه کلنگ زنی می شود.

وی همچنین افتتاح خانه های هلال در مناطق روستایی و بخش های استان اردبیل همزمان با هفته هلال احمر را از دیگر برنامه های این نهاد در سال جاری ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هلال احمر این استان 51 هزار عضو داوطلب دارد و از این تعداد فعالیت 10 هزار و 500 نفر مستمر بوده و به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات