فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک برنامه فراجناحی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تاکید کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک برنامه فراجناحی است و باید تمام مسئولین و آحاد مردم فارغ از دیدگاه‌های سیاسی به آن توجه کنند.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمدهادی قوی پنجه در هفدهمین یادواره برزگداشت یاد و خاطره  شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که با حضور پر شور مردم بسيجي و ولايت مدار، مسئولین اداری و نيروهاي نظامي و انتظامی در مصلی الغدیر شهرستان درگز برگزار شد در سخنان خود به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: در این پیچیدگی‌ها و انحرافات دنیا، شهدا چراغ راه ما هستند تا ما راه را گم نکنیم و بتوانیم به اهداف آرمانی و مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی افزود: برگزاری مراسم یادواره شهدا یک عملیات فرهنگی مهم و انسان ساز است که در کنار جنگ سخت بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: در کنار دفاع نرم و سخت، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یک برنامه فراجناحی است و باید تمام مسئولین و آحاد مردم فارغ از دیدگاه‌های سیاسی به آن توجه کنند.

در ادامه مرتضی حمیدی، فرماندار شهرستان درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس خصوصا 365 شهید شهرستان درگز و در راس آنها امیر سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی دارای خصوصیات بارز و مهم اخلاقی در نزد مردم بودند که از جمله بارز ترین آنها میتوان به شجاعت و جسارت آن بزرگوار اشاره کرد، چه در دوران قبل از انقلاب و فراهم سازی مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران پس از جنگ و عهده دار شدن فرماندهی در جنگ.

وی از دیگر خصوصیات بارز آن شهید داشتن نظم و انظباط در محیط کار و امورات فردی، اسوه وفاداری بودن برای تمام آحاد جامعه و عدم توجه به خویشتن و نفس خویش دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی نماز اول وقت را از اولویت های اول خود می دانست و در بعد اخلاص در عمل به محاسبه نفس خود اهمیت می داد تا جائیکه در زندگی نامه آن شهید نوشته اند که آن شهید بزرگوار مجموعه کار های روزانه خود را یادداشت می کرد و در پایان به محاسبه تمام برنامه های اجرایی خود می پرداخت تا چالش ها و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

حمیدی ولایت مداری شهید صیاد را زبان زد خاص و عام خواند و گفت: شهید صیاد شیرازی به معنای واقعی کلمه ولایت مدار بودند و همیشه تابع اوامر ولی امر مسلمین جامعه بودند.

وی گفت: امیر سپهبد صیاد شیرازی توجهی خاص و ویژه به جوانان و آینده سازان مملکت اسلامی داشت تا آنجا که بنیان گذار هیئت معارف جنگ با دو هدف انتقال تجربیات هشت سال دفاع مقدس به جوانان و تدوین تاریخ دفاع مقدس بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها