حجت الاسلام و المسلمین بارانی گفت: کار دسته جمعی و استفاده از خرد جمعی زمینه برای موفقیت فرد و همچنین در پیشرفت کشور موثر است.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۵۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه توکهور- هشتبندی در ابتدای مراسم تودیع و معارفه حوزه امام رضا(ع) هشتبندی ضمن عرض خیر مقدم گفت: لحظه لحظه های زندگی برای ما یک پند آموزی در گذرزمان و اندوختن تجربه برای کسب موفقیت و پیشرفت در جامعه در راستای پیشبرد اهداف نظام باشد.

وی با اشاره به حدیثی از معصوم افزود: عمر انسان خواه ناخواه سپری خواهد شد پس چرا راهی را انتخاب کنیم که به بیراهه ختم شود. امام جمعه توکهور-هشتبندی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا زمینه و فضای مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی در ادامه یکی از وظایف ذاتی و مهم بسیج را کار فرهنگی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی در موضوعات مختلف برای کار فرهنگی موثر با کسب تجربیات و خرد جمعی و کار دسته جمعی در مسیر ارتقاء فرهنگ توحیدی منطقه تلاش شود.

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی کار فرهنگی و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان و همچنین بهره مندی از خرد جمعی و کار دسته جمعی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: کار دسته جمعی و استفاده از خرد جمعی زمینه برای موفقیت فرد و همچنین در پیشرفت کشور موثر است.

در پایان مراسم طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه میناب رضا ذاکری از سمت فرمانده حوزه مقاومت امکام رضا(ع) هشتبندی تودیع و عبدالرضا زارعی پور بعنوان فرمانده جدید این حوزه مقاومت معرفی شد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور گسترده بسیجیان و اهالی بخش توکهور و شهر هشتبندی در مسجد جامع هشتبندی برگزار شد.

ارسال نظرات