دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال معلولان در سال جدید و با تغییرات در کادر فنی و بازیکنان آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۸۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نایب رئیس انجمن والیبال معلولان گفت: پس از بازگشت از رقابت های جام بین قاره ای، هفتمین مرحله تمرینات بانوان ملی پوش از 24 فروردین به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد. این مرحله، با تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان برگزار می شود.

لیلی توکلی افزود: در اردوی هفتم تقریبا تمام نفراتی که در اعزام چین حضور داشتند، دعوت شدند. لیلا شمشه، از مربیان والیبال نشسته به جمع کادر فنی و 5 بازیکنان با سابقه ی تیم ملی هم به ترکیب افزوده شدند.

وی افزود: ترکیب اعزامی به چین در رقابتهای بین قاره ای با توجه به نیاز کلاس بندی بازیکنان جوان و جدید و نیز ارزشیابی آنها در بازی ها انتخاب شده بود که با توجه به نتایج کسب شده، تصمیم تغییرات گرفتیم.

توکلی گفت: نخستین بازی ایران در رقابت های جام بین قاره ای، مقابل اوکراین اگرچه منجر به پیروزی تیم ما نشد، اما با 5 گیم خاتمه یافت و این بازی توانست اثر خوبی هم بر تیم و تماشاچیان داشته باشد و نشان دادیم که ایران حریف ساده ای نیست.

وی افزود: در طول چهار سال گذشته، تیم ملی بانوان تنها با یک تیم قوی تر از خودش یعنی چین، بازی داشت. هر چه قدر بازی های تدارکاتی و رویارویی با تیم های قدرتمند بیشتر باشد، تجربه ملی پوشان بیشتر و نتایج بهتری کسب خواهد شد.

توکلی گفت: مسابقات جام بین قاره ای به دلیل رقابتهای سنگین محک خوبی برای تیم ملی بود، می شود نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی و بازیکنان را ارزیابی کرد و خوشحالیم این فرصت برای تیم ملی بانوان به وجود آمد و توانستیم ارتقایی هفت پله ای در جدول رنکنیگ جهانی داشته باشیم و هم اکنون در رتبه ی پنجم جهانی قرار داریم.

گفتنی است، در هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته، نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)،معصومه زارعی، ندا پنجه باشی (خراسان رضوی) عشرت کردستانی، بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده(کرمان)،زهرا دانایی(گلستان)، زهرا نجاتی عارف(همدان)،سعیده کشوری، اشرف شجاعی (لرستان)،مهری فلاحی( گیلان)، زینب ملکی (اصفهان)، صفیه علیقورچی (تهران) به اردو فراخوانده شده اند.

مریم ایرانمنش به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد، فرید صائبی مدیر فنی تیم، لیلا شمشه و بتول مهران پور نیز مربیان و پوران سرلک به عنوان نماینده فرهنگی معرفی شده اند.

سرپرستی این اردو که از 24 فروردین تا 2 اردیبهشت به میزبانی تبریز برپا خواهد بود، برعهده معصومه مهروز است.خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات