خبرهای داغ:
معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)گفت: مقام معظم رهبری قبل از اینکه توافقی صورت گیرد بارها این هشدار را دادند اما متاسفانه بعضی گوش ها نشنیدند.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۰۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محد حسین یاری با بیان اینکه طرف مقابل بدعهد است و حاضر نیست به پیمانی که امضاء می کند پایبند باشد، افزود: مسئولین بایستی هواسشان را جمع کنند تا کلاه سرشان نرود.

وی با اشاره به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم مبنی بر اینکه خود وزیر امور خارجه گفته است که بعضی از موارد خطوط قرمز را نتوانستیم رعایت کنیم تصریح کرد: الان به جایی رسیده است که آمریکا با کمال وقاهت و پررویی در مسائل دفاعی و موشکی ما دخالت کند که چرا شما موشک آزمایش می کنید؟ و از کشورهای دیگر هواپیماهای جنگی می خرید؟

یاری گفت: امروز آمریکا به دنبال این است که با ما در مسائل موشکی و دفاعی و امنیتی مذاکره کند و جلوی قدرت نمایی ما را بگیرد و این مملکت را به یک مملکت ضعیفی تبدیل کند که اگر یک کشور کوچکی هم ما را تهدید کرد مجبور شویم در مقابل اش تسلیم شویم.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با اشاره به مذاکرات برجام و نتیجه آن افزود: غربی ها بجای کالاهای اساسی، کالاهای زینتی، و مصرفی را وارد مرزهای این کشور می کنند تا تولید کنندگان و صنعتگران ما را زمین گیر و باعث بیکاری جوانان ما شوند و دولت باید با قدرت جلوی واردات کالاهای مصرفی و قاچاق را بگیرد و در نهایت مردم هم از اسراف و تبذیر پرهیز کنند .

وی، با بیان اینکه مسئولین ما بعد از قصه برجام که جز یک تجربه، خیلی هم برای کشور دستاوردی نداشت، به دنبال مطرح کردن برجام های دیگر که برای مردم معنایی ندارد نباشند گفت: مسئولین باید دستاورد برجام را برای مردم باز کنند که آمریکا بدعهدی کرده است و اجازه برگشت پول ها به بانک ها و اجازه شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در ایران را نمی دهد تا ملت ایران را به زانو در بیاورد.

یاری با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: چند سال است که رهبر معظم انقلاب ندای اقتصاد مقاومتی می دهند و مسئولین باید به خود بیایند که مشکلات این مردم باید در داخل مملکت حل شود نه در بیرون از مرزهای این کشور .

معاون سیاسی ناحیه امام رضا(ع) با بیان اینکه اگر مسئولین می خواهند گره از کار اقتصادی مردم باز کنند باید باور کنند امروز جنگ تمام عیار استکبار علیه این ملت بزرگ جنگ اقتصادی است اظهار داشت: برای اینکه هر روز اقتصاد ما دچار مشکل نشود رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و اگر مسئولین ما این باور را دارند که باید اقتصاد از داخل اصلاح و مشکل مردم حل شود باید تمام همت خود را برای رونق تولید داخلی به کار بگیرند .

یاری با تاکید بر تقویت و تولید داخلی در کشور گفت: دولت مردان و دستگاههای مسئول باید با تمام وجود جلوی واردات بی رویه و قاچاق کالا را بگیرند.

ارسال نظرات