خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: دشمنان در پی نفوذ در اقتصاد و در دست گرفتن قدرت اقتصادی جوامع هستند تا از این دریچه بر پیکره آنان لطمه زنند.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۰۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیچ از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جمع پاسداران ناحیه سرپلذهاب با اشاره به نامگذاری سال جاری اظهارداشت: نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از بارزترین عوامل شکست دشمنان اسلام خواهد بود.

 

وی با اشاره به اهداف دشمن برای نفوذ در کشور افزود: دشمنان در پی نفوذ در اقتصاد و در دست گرفتن قدرت اقتصادی جوامع هستند تا از دریچه اقتصاد بر پیکره آنان لطمه زنند.

 

فرمانده سپاه استان کرمانشاه بر لزوم جلوگیری از نفوذ دشمن برای منابع انرژی خاطر نشان کرد: تنها کشورهای دارای انرژی در خاورمیانه طی 100 سال آینده، دو کشور ایران و عراق خواهند بود لذا باید فرصت نفوذ دشمن را از آن ها سلب کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای احاطه بر سایر جوامع، افزود: دشمنان در پی این هستند که مردم را نسبت به وضعیت و آینده سیاسی کشور خود بدبین ساخته تا بین مردم و دولت فاصله بیاندازند و از سوی دیگر با افراطی گری در سراسر دنیا سعی در تسلط بر اوضاع جهان دارند.

ریحانی با اشاره به نقش پررنگ سپاه پاسداران در رویارویی با حربه های دشمنان گفت: سپاه پاسداران از جمله نهادهایی است که وظایف خطیری را در مقابله با دشمنان و حفظ و حراست از کیان مملکت برعهده دارد و لذا بایستی بستر دینی و اعتقادی را در جامعه محکمتر نماییم چرا که وجود اعتقاد قوی اولین فاکتور در غلبه بر دشمنان است.

 

وی تصریح کرد: تنها درصورتی می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد که از نظر اعتقادی و امربه معروف و نهی از منکر خود را ارتقاء دهیم لذا سپاه باید فرق فاحشی با سازمانها و نهاد ها داشته باشد چرا که خواسته های رهبر و مردم از این نهاد بسی بیشتر و بالاترخواهد بود.

ریحانی با اشاره به اولویت کاری در سال 95 افزود: در سال 95 بستر امر به معروف و نهی از منکر پررنگتر خواهد شد و برای جذب بیشتر نیروهای بسیجی فضای آمادگی را ایجاد خواهیم کرد چرا که قدرتی که دشمنان از آن هراس دارند، علاوه بر تجهیزات و ادوات جنگی، حضور یکپارچه بسیجیان همیشه در صحنه است.

وی بسیج را بزرگترین فضا و بستر آماده برای همه قشرها خواند و گفت: در سال 95 اولویت بر جذب نیروها به ویژه در میان خواهران خواهد بود و می بایست کمی و کاستی ها را در این زمینه جبران کرده و پایگاهها، حوزه های مقاومت و گردانهای امام حسین (ع) و بیت المقدس را تقویت نماییم.

ریحانی ضمن تاکید بر حساسیت شرایط موجود کشور اظهار داشت: کشور ما همواره شرایط سخت و حساس بسیاری را پشت سر نهاده و در این مدت تمام استراتژیهای دشمنان را ناکام و یا منجر به شکست ساخته است که همه در سایه اعتقادات ملت و عزم و اراده مردم بوده است و با عنایت خداوند این پروسه های حساس را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

ارسال نظرات