اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال 95 برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۳۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان و با دستور جلسه تدوین و سیاست گذاری برنامه های سال 95 برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی فرخنده و مبارک از تلاش همه همکاران در حوزه های مختف به ویژه معاونین و رؤسای شهرستان ها در طول سال 94 تقدیر و تشکر گفت: در سال جدید و با شعار ارزشمندی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای این سال نامگذاری شده شاخص های ارزیابی دقیق تری خواهیم داشت چرا که این شعار در قالب 24 سیاست مشخص تدوین شده که مسیر روشنی را پیش روی همه قرار داده است و تمام دستگاه های اجرایی با 5 رویکرد اصلی موظف به اجرای دقیق این سیاست ها بوده و دستگاههای نظارتی ناظر اجرای این سیاست ها خواهند بود.

حسینی در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت سال 95 به علت مسائل مربوط به برجام، انتخابات پیش رو در استان و دیگر موارد افزود: باید در راستای کاهش چالش هاوپرهیزاز حواشی به طور جدی تلاش کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم تقویت انظباط کاری و اداری کارکنان تصریح کرد: عملکرد همکاران با سازوکارهای تعریف شده در قانون و بررسی های صورت گرفته به طور مستمردر ارزیابی یک کارمند مؤثر بوده واز شاخص های مهم در رتبه بندی ها، اعتبارات، اعمال سیاست های تشویقی و هر گونه امتیازی خواهدبود.

حسینی با بیان اهمیت و لزوم تفویض و تقسیم امور در زیر مجموعه ها از سوی معاونین و رؤسای واحدها اظهار داشت: همه کارکنان اداره کل باید با اشرافیت کامل در انجام امور قرار گیرند و این موضوع نباید تنها در مسئولین واحدها متمرکز گردد و لازم است نسبت به تقسیم کار منطقی امور؛ برنامه ریزی و بازنگری جدی صورت گیرد و با پیگیری یک روند جدی ؛ مفید؛ مؤثر و قابل اندازه گیری و ایجاد اتاق فکرهای متعدد کارهای جدید و نو ارائه شود.

وی با تاکید بر پرهیزاز صنفی گری و ضرورت تعاون و همکاری در انجام کارها اظهار داشت : استفاده بهینه از زمان بسیار ارزشمند است وباید هر کاری در زمان تعیین شده انجام گیرد و با همدلی نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را پوشش داد. و اگر همه به وظایف قانونی خود عمل نماییم؛ نیازی به تعدد جلسات نخواهد بودوهمه واحدها باهم رشد و ارتقاء خواهند یافت.

حسینی با اشاره به اهمیت ارزیابی ها در رشدو توسعه و بالا بردن کیفیت و بهره وری تصریح کرد : ارزیابی ها در سال جدید در سه بخش ارزیابی وزیر ؛معاونین ستادی وزارتخانه و استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواهد بود و باید با تلاشی مضاعف و ارائه مستنداتی دقیق ؛ روشن و شفاف از فعالیت های انجام گرفته در تمام ارزیابی ها سیر صعودی و رو به رشد محقق گردد و رتبه های مطلوبی کسب نماییم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق و استفاده از ظرفیت های بودجه در قانون اظهار داشت : باید از ظرفیت های موجود در مواد قانونی 53؛88؛ 27؛ 2 ؛ 18 و 10 نهایت بهره راببریم تا بتوانیم خلأهای مالی موجود را کاهش دهیم واز امتیازهای مالی و ارزیابیها مورد نظر ظرفیت حداکثری را برای اداره کل ایجاد نماییم.

حسینی با اشاره به اهمیت حضور مسئولین ستادی اداره کل در شهرستان ها جهت مرتفع نمودن مشکلات شهرستان ها و بررسی وضعیت موجود آن ها معاونین و مدیران ستادی را مکلف به پیگیری های منظم ،دقیق و بازدید از شهرستان ها در طول سال نمود.

وی دربخش پایانی جلسه از سفر دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین ستادی وزارتخانه از جمله خانم دکتر شهریان ؛دکتر سجادی ؛ دکتر خادم و دکتر شعبانی بهار در نیمه اول سال به استان خبر داد و افزود : ضرورت دارد با برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای این میزبانی و استفاده از ظرفیت این مسئولین نهایت بهره را برای استان داشته باشیم .

در بخش های دیگری از این جلسه معاونین ؛رؤسای شهرستانها و دیگر اعضای جلسه ضمن ارائه تقویم کاری سال95و گزارشی از عملکرد سال94؛مسائل ومشکلات مربوط به حوزه های خود را مطرح وبررسی نمودندو راهکارهایی در این راستا ارائه شد.

ارسال نظرات