خبرهای داغ:
سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 36گردان در سراسر استان

سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس خراسان جنوبی گفت: رزمایش با حضور 36گردان الی بیت المقدس، امام علی (ع) وکوثر به استعداد بیش از 8هزار نفر طی دو مرحلهدر سراسر استان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۳۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی رضا یوسفی صبح امروز در نشست خبری رزمایش راهیان بیت المقدس در بیرجند از برگزاری این رزمایش در دو مرحله و در تمامی شهرستانهای استان خبر داد و اظهارداشت: این رزمایش با هدف بالا بردن آمادگی های عمومی، ارتقای روز افزون، مردمی کردن دفاع و افزایش بنیه رزمی بسیجیان می باشد.

مسئول معاون عملیات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی تکیه دفاع بر مردم در روز حادثه و ایجاد وحدت و همدلی را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان کرد و افزود: ایجاد شناخت در سطح گردانهای بسیج و تمرین بسیجیان بر اساس تهدیدات هر شهرستانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اقداماتی که بسیجیان در سال گذشته انجام داده اند، گفت: برای آمادگی رسیدن گردانهای الی بیت المقدس، امام علی(ع) و کوثر شش مرحله فراخوانی گردانی انجام شده است.

یوسفی با بیان اینکه فراخوان 24 ساعته همه گردانها، شرکت در میدان تیر، فراخوان پایگاهی 12 مرحله از برنامه های گردان ها در سال گذشته بوده است، گفت: آشنایی با سلاح شناسی، آرام سازی و مقابله با اغتشاشات، یادگیری اصول پدافند غیرعامل از دیگر برنامه های این گردانها در سال قبل می باشد.

اجرای رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 36گردان در سراسر استان

سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس در استان گفت: این رزمایش به مدت دو روز و شامل برنامه های آموزشی، تمرینات تاکتیکی، دفاع ثابت منطقه ای، کمین، مقابله با اغتشاشات، دفاع از کوی و برزن، ضد هلی برن ، امداد و نجات وحلقه صالحین برگزار خواهدشد.

وی یادآورشد: این رزمایش گردانهای الی بیت المقدس و امام علی (ع) با مدت زمان 36 ساعت و گردانهای کوثر به مدت زمان 12ساعت در رزمایش حضور خواهند داشت.

یوسفی با بیان اینکه این رزمایش طی دو مرحله و در تاریخ های 26 و 27 اسفند و 9 و 10 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود، عنوان کرد: این رزمایش تحت امر قرارگاه امام هادی(ع) در بیرجند و شهرستانهای سراسر استان برگزار می شود.

مسئول معاونت عملیات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: قرارگاه های امام هادی(ع) در شهرستانهای بیرجند، قاین، درمیان، نهبندان و زیرکوه در مرحله اول رزمایش راهیان بیت المقدس شرکت خواهند داشت.

اجرای رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 36گردان در سراسر استان

یوسفی ادامه داد: شهرستانهای سربیشه، سرایان، طبس، فردوس، بشرویه و خوسف در مرحله دوم این رزمایش شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه شش گردان کوثر فقط در مرحله اول رزمایش شرکت خواهند داشت، افزود: رزمایش راهیان الی بیت المقدس در بیرجند در منطقه عمومی بیدخت و شهرستانها هم در فاصله مکانی 3تا 4 کیلومتری از شهر برگزار خواهدشد.

سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) یادآورشد: 36 گردان به استعداد بیش از 8هزار نفر در رزمایش راهیان الی بیت المقدس در هر دو مرحله شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد بسیجیان شرکت کننده در رزمایش از گردانهای الی بیت المقدس سراسر استان بیش از 6هزار و 786نفر و گردانهای کوثر یک هزار و 404نفر و امام علی(ع) 234 نفر می باشند.

یوسفی با بیان اینکه 26 گردان بیت المقدس، 6گردان کوثر و یک گردان امنیتی امام علی(ع ( در رزمایش شرکت خواهند داشت، افزود: در مرحله اول 25 گردان و در مرحله دوم رزمایش 11گردان شرکت می کنند.

مسئول معاونت عملیات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه سخنرانی روز دوم رزمایش در بیرجند کشوری خواهد بود، ادامه داد: سخنرانان شهرستانهای استان از پیشکسوستان بسیجی و سپاه استان می باشند.

انتهای پیام/16165

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار