این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر قرار بود برای داشتن توان دفاعی کشورمان هم از دیگران اجازه بگیریم الان تیر و کمان هم نمی توانستیم در دست بچه هایمان داشته باشیم اینکه 5+1 ناز ایران را می کشد تا با ما مذاکره کند نشان می دهد که ما قوی هستیم اگر قدرت نداشتیم هرگز با ما مذاکره نمی کردند.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۵۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: اگر قرار بود برای داشتن توان دفاعی کشورمان هم از دیگران اجازه بگیریم الان تیر و کمان هم نمی توانستیم در دست بچه هایمان داشته باشیم.

وی با اشاره به آیه 60 از سوره انفال که می فرماید "تا آنجا که می توانيد نيرو و اسبان سواری آماده کنيد تا دشمنان خدا، ودشمنان خود و جز آنها که شما نمی شناسيد و خدا می شناسد را بترسانيد وآنچه را که در راه خدا هزينه می کنيد به تمامی به شما بازگردانده شود و به شما ستم نشود" گفت: داشتن توان دفاعی در برابر دشمنان یک حکم و دستور است و هر کشوری که پیرو این حکم است باید قوی باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اینکه 5+1 ناز ایران را می کشد تا با ما مذاکره کند نشان می دهد که ما قوی هستیم اگر قدرت نداشتیم هرگز با ما مذاکره نمی کردند از نظر دشمنان ما داشتن تفنگ بادی هم برای ما اشکال دارد ولی ما روش خود را دنبال می کنیم.

ارسال نظرات