مخاطب خاص؛

مردم این سرزمین، اقتصادی می‌خواهند با رنگ و بوی مقاومت...

این مردم اقتصادی می‌خواهند با رنگ و بوی مقاومت...پیشرفتی می‌خواهند که نه دست‌های بیگانه، بلکه دست‌های پرزحمت خود و فرزندانشان چرخه تولید و پیش برد اهداف و همچنین رسیدن به توسعه ملی را بچرخاند...
کد خبر: ۸۶۵۹۳۷۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر مخاطب خاص نوشته‌های اقتصادی خیلی از قلم‌به‌دست‌ها، رئیس‌جمهور محترم و کابینه فعلی ایشان می‌باشد که انگار هرچه قلم می‌زنیم، زخم کهنه اقتصاد نه‌تنها نمی‌خواهد التیام بیابد بلکه دچار خونریزی و گاهی آبروریزی نیز می‌شود!!!

آبروریزی ازاین‌جهت، که روزبه‌روز شاهد اقدام خاصی که نیستیم هیچ، بلکه خبرهایی از گوشه و کنار با مضمون چوب حراج زدن به ذخایر و انرژی‌های اتمی به گوشمان می‌رسد، که البته بازهم امیدواریم که صحت نداشته باشد!

بگذریم....

پای درد دل مردم که بنشینیم خواهیم شنید، این مردم اقتصادی می‌خواهند با رنگ و بوی مقاومت....پیشرفتی می‌خواهند که نه دست‌های بیگانه، بلکه دست‌های پرزحمت خود و فرزندانشان چرخه تولید و پیش برد اهداف و همچنین رسیدن به توسعه ملی را بچرخاند...

عزت دارند و می‌خواهند عزت مندانه تر زندگی کنند، چراکه الگوی زندگی مردم این سرزمین کسی است که"مرگ باعزت را، به زندگی با ذلت مقدم دانسته است".

بااین‌حال چطور است که مقامات بلندبالای ما، عجز و ناتوانی را آن‌هم مقابل دشمن به نمایش می‌گذارند؟ چطور است که رئیس‌جمهور یک کشور، مردم کشورش را  نمی‌شناسد و می‌خواهد به هر قیمتی کارنامه سفید چهارساله خود را با ذلت و خواری رنگ سیاهی بپاشد؟!

آقای روحانی، مردم فهیم این مملکت، به فرموده رهبر خود اقتصاد مقاومتی را همچنان، با عزمی راسخ‌تر از گذشته به عمل خواهند رسانید، باشد که شما اقدام و عمل را باب میل مردمی که دشمن‌شناس هستند و دشمن‌ستیز، پیش ببرید.

اقتصاد مقاومتی، به از مقاومت اقتصادی‌ای است که شما در مقابل ملت خود، آن‌هم با به از کار انداختن چرخه تولید، افزایش آمار بیکاری، امتیازات اهمی که به دشمن تقدیم نموده و تحریم‌های کمرشکنی که بر ملت سایه افکنده، دارید!!!

کاش چنین مقاومت‌هایی را در برابر دشمن نشان می‌دادید که اگر دولت تحت امر شما این‌گونه برخورد می‌کرد حال‌وروز اقتصادی و معیشتی مردم روبه‌زوال نبود!!!

ما حاضریم که کارنامه دوره ریاست جمهوری شما سپید بماند! ولیکن نخواهیم پذیرفت که سیاهی این کارنامه، به قیمت روسیاهی و ذلت ثبت تاریخ برای آیندگانمان شود!

ما از کابینه شما، علی‌الخصوص خود شما کمال تشکر را بابت وعده‌های نافرجام داریم و از شما خواستاریم که هرچند در باب اقدام و عمل، توانایی رفع تحریم‌ها و آسایش اقتصادی مردم را ندارید اما لااقل در مقابل دشمن از خود مقاومت اقتصادی و عزتمندی به نمایش بگذارید تا خدای‌ناکرده غرور یک ملت مقابل دشمنان روسیاه تاریخ زیر سؤال نرود...

و همچنین از شما تقاضا داریم، دیگر شعارهای جاهل پسندانه پشت تریبون‌های اختصاصی سر ندهید، که اگر طی این سه سال از عمر چهارساله خدمت شما، کمی از منگنه شعار فاصله گرفته بودید، حال به‌جای حرف، عمل و نتیجه را رو می‌کردید!

چراکه دیگر فرصت شعار به پایان رسیده و فصل درو و چیدن ثمره‌هاست هرچند.....

پریوش اسلام فر

منبع:منبریها

ارسال نظرات