مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

راه‌یابی دانش‌آموز لرستانی به المپیادهای علمی کشور/ 1400 طرح در جشنواره خوارزمی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: 118 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری المپیادهای علمی راه پیدا کردند.
کد خبر: ۸۶۵۹۴۵۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، گودرز کریمی فر با اشاره به شرکت یک هزار و 557 دانش‌آموز لرستانی در المپیادهای هشت‌گانه علمی گفت: 118 دانش‌آموز به مرحله کشوری این المپیادها راه پیدا کردند.
وی افزود: این المپیادها در رشته‌های شیمی، ادبی، ریاضی، زیست، فیزیک، رایانه، نجوم و سلول‌های بنیادی با هدف كشف استعدادهاي دانش آموزان، تشويق و ترغيب آن‌ها به مطالعه و تحقيق در دوران تحصيل و ايجاد فرصت‌های مناسب براي اعتلاي علمي آنان برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد با 60 دانش‌آموز برگزیده، شهرستان بروجرد با 47 دانش‌آموز و شهرستان دورود هم با 8 دانش‌آموز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.
وی در ادامه تاکید کرد: از ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد، کوهدشت و پل‌دختر هم به تفکیک 1 دانش‌آموز به مرحله کشوری المپیاد علمی راه پیدا کرده است.
1400 طرح دانش‌آموزی به دبیرخانه استانی هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی رسید
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در کمیته استانی هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی از رسیدن 1400 طرح دانش‌آموزی به دبیرخانه استانی این جشنواره خبر داد.
«محمدحسین اردشیر» افزود: هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف پرورش، رشد و شکوفايی استعدادها و خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان و توسعه و تعميق روحيه پژوهش، نوآوری و حمايت و هدايت مادی و معنوی از دانش آموزان پژوهشگر و نوآور در 552 آموزشگاه دوره دوم متوسطه استان لرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار