یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

برداشت‌های بی‌رویه دولت از صندوق توسعه ملی زیان‌بار است

آلبرت بغزیان گفت: جای این سوال است که اعضای هیات امنای صندوق ملی توسعه که در آن احتمال حضور عده‎ای از نمایندگان وجود دارد چگونه نظارت کافی و وافی در برداشت از صندوق نداشته و از مسوولیت خود سر باز زده‎اند؟!
کد خبر: ۸۶۵۹۶۰۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

آلبرت بغزیان اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برداشت بی‎رویه دولت یازدهم از صندوق توسعه ملی اظهار داشت: برداشت های بی رویه دولت از صندوق توسعه ملی این سوال را بوجود می آورد که اعضای هیات امنای صندوق توسعه ملی که گروهی از نمایندگان مجلس نیز وجود دارند چگونه نظارت کافی و وافی در برداشت از صندوق نداشته و از مسوولیت خود سر باز زده‎اند؟

وی با بیان اینکه تحریف خبری در موضوعات فساد مالی سلب اعتماد مردم را موجب می‎شود افزود: دولت باید باور داشته باشد که هر گونه اجحاف خبری از طریق رسانه‎های حامی دولت، بیشترین آسیب را بر دولت و پیکره دولت خواهد داشت و چنین رفتاری سلب اعتماد مردم به دولت خواهد شد.

بغزیان خاطر نشان کرد: دولت، نهادهای مرتبط دولتی و رسانه‎های حامی دولت بدانند اتهامات وارده موجب ابهامات و نگرانی مردم است، لذا رسیدگی فساد مالی بر عهده رسانه‎های اصلاح طلب نبوده بلکه کانال قضایی موظف به پیگیری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار