مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان مرکزی خبر داد
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی گفت: در ایام نوروز امسال 10 هزار و 695 نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۲۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سعید فرامرزی گفت: در ایام نوروز امسال 10 هزار و 695 نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شده اند.
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی گفت: از این تعداد 9190 نفر در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این تعداد 40 درصد را خواهران و 60 درصد را برادران تشکیل می دادند همچنین 3900 هم با خودروی شخصی شان راهی این مناطق شدند.

وی افزود: همچنین 1505 نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی به سرزمین های نور اعزام شده اند که 70 درصد این تعداد را خواهران و 30 درصد را برادران تشکیل می دادند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور عمومی چهار روزه و اردوهای راهیان نور دانشجویی پنج روزه برگزار شده است افزود: از 20 اسفند ماه تا کنون زائران استان از یادمان های فکه, کانال کمیل, نحر خین, چزابه, هویزه, طلائیه, عملیات رمضان, اروند رود, علقمه, مسجد جامع خرمشهر, شلمچه, معراج الشهدا, فتح المبین, شوش و دانیال, پایگاه هوایی دزفول و دوکوهه بازدید به عمل آورده اند.

منبع: کوله بار
ارسال نظرات