مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان سمنان خبر داد

افزایش 100 درصدی اعزام های استان سمنان به سرزمین های نور با خودروی شخصی

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تعداد زائرانی که در نوروز امسال با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی اعزام شده اند افزایش 100 درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۲۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،خداداد کاشفی در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: 4230 نفر از 20 اسفندماه 94 تا کنون از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: از این تعداد 1340 نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی به سرزمین های نور اعزام شدند که از این تعداد 710 نفر را بردران و 630 نفر را خهران تشکیل می دادند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2890 نفر در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند اضافه کرد: از تعداد زائرانی که در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به این مناطق اعزام شده اند دو هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور و 890 نفر با خودروی شخصی به این مناطق سفر کرده اند همچنین تعداد زائرانی که با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی اعزام شده اند افزایش 100 درصدی داشته است.

کاشفی با اشاره به اینکه مقصد زائران راهیان نور استان طی امسال به مناطق عملیاتی خوزستان بوده است افزود: در این اردوهای پنج روزه زائران استان سمنان از اکثر یادمان ها و زیارتگاه های استان خوزستان بازدید به عمل آوردند و یادمان هایی که از 20 اسفند 94 مورد استقبال و بازدید زائران استان قرار گرفت شامل یادمان های قائمیه, فتح المبین, شوش و دانیال, معراج الشهدا, خرمشهر, اردوندرود, شلمچه, نحر خین, طلائیه, هویزه و فکه می شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه طی امسال زائران استان در اردوگاه های شهید زین الدین و شهید شاتری اسکان داده شدند افزود: در این مدت از استان های دیگر نیز در اردوگاه های استان سمنان که در استان خوزستان قرار دارد مهمان داشتیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار