رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی:
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رسانه‌های غربی در عملکرد خود پیرامون حوادث جهان اسلام در ماه‌های اخیر نشان دادند مراجع اطلاعاتی قابل وثوقی برای ارائه گزارشات حقوقی نیستند و جهان با جنگ رسانه ای غرب مواجه است
کد خبر: ۸۶۵۹۶۴۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری مبنی بر فرهنگ، رسانه و فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به این مسائل لازم است که در حوزه فرهنگ و رسانه ،به فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه تجدید نظر شود و جدی‌تر از گذشته و با توجه بیشتر نسبت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

وی افزود: بنابراین درصدد آمدیم تا بیشتر نسبت به مسئله حقوق بشر و رسانه حساس باشیم و در این فضا بیشتر گام برداریم با توجه به مولفه‌هایی که دارد از جمله جایگاه رسانه در زندگی بشر از گذشته تا به امروز را تشریح کنیم به ویژه بشر امروز و حقوق بشر را از نگاه اسلام و انقلاب اسلامی بررسی کنیم و دریابیم که موضوع حقوق بشر از سوی رسانه‌های غربی با چه نگاهی دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: غرب بزرگترین ناقض حقوق بشر است و بدترین جنایات را در حق انسان‌ها انجام می‌دهد به دنبال این است که نگاه آزادی‌خواه دنیا را به کنجی برده و از سوی دیگر با ظاهری زیبا دیکتاتوری خود را در دنیا حاکم کند.

قربانی ادامه داد: همایش‌ها و نشست‌هایی در نیمه اول امسال برگزار خواهد شد تا بتوانیم در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه رسانه و با توجه به نیازهای جامعه گام برداریم.

وی افزود: امروز با توجه به عصر رسانه، "جهانی سازی" حال عرصه رسانه‌ها را نیز در برگرفته و رقابت در بازار جهانی رسانه‌ها در سال‌های اخیر شدیداً اوج گرفته و در این بین با توجه به حوادث اخیر جهان اسلام رسانه‌های بین‌المللی در عملکرد خود نشان دادند مراجع اطلاعاتی قابل وثوقی برای ارائه گزارشات حقوقی نیستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که بر وجود ماهیت انقلابی در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها تاکید دارند، رسانه‌ها در تحقق این امر بسیار موثر هستند وبا فعالیت جدی، موثر و انقلابی خود در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها به خوبی می‌توانند ماهیت انقلابی را در فضای جامعه پیاده کنند و به نتیجه مطلوب برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات