فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

ورزشکاران قدرت قوی در مقابله با جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: ورزشکاران یک قدرت قوی در مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۶۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری عصر امروز در جلسه بسیج ورزشکاران شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه ورزش در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همیشه اولین کسی هستند که در راستای تبریک به ورزشکاران برای کسب رتبه تبریک می‌گویند.
وی ، شجاعت و تاثیرپذیری ورزشکاران را حائز اهمیت دانست و افزود: روسای هیئت‌های ورزشی و مربیان از همه لحاظ برای زیر مجموعه‌های خود الگو هستند.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی به ورزش نیاز داریم، گفت: عدم سلامت جسم و روح سبب جامعه ای توخالی خواهد شد و در این راستا پتانسیل خوبی در بین هیئت های ورزشی وجود دارد.
سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ورزشکاران در برابر جنگ نرم، یک قدرت قوی هستند، تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی 7 هزار و 500شهید ورزشکار تقدیم کشور شد.
وی با اشاره به تاثیرگذاری مربیان بر روی متربیان، خاطرنشان کرد: متربیان از تمام رفتار و گفتار مربیان الگو می‌گیرند پس کسی که به عنوان یک مربی ورزشی یا یک نام آور ورزشی است بسیار باید کراقب افکار خود باشد.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: نگاه های جوانان و نوجوانان به مربیانشان است، لذا در سلامت روح و جسم آنها نقش بسزایی دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار