خبرهای داغ:
همسر شهید علیمحمدی گفت: کشوری که از نظر علمی توانمند باشد می‌تواند در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کند
کد خبر: ۸۶۵۹۶۸۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
منصوره کرمی، همسر شهید مسعود علیمحمدی امروز در جشن روز ملی فناوری هسته‌ای که در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به ورود شهید علیمحمدی در سال 56 به دانشگاه از ویژگی‌های اخلاقی و توانمندی‌های فردی این شهید بزرگوار گفت و اظهار داشت: شهید علیمحمدی انقلاب را قلباً دوست داشت و هرجا که به حضور وی نیاز بود، از این موضوع کوتاهی نمی‌کرد و چندین بار به جبهه‌های جنوب اعزام شد تا از مرزهای کشور در مقابل دشمن بعثی دفاع کنند.

وی با اشاره به زیاد بودن شاگردان شهید علیمحمدی عنوان کرد: بعد از شهادت این شهید دانشجویان ایشان راه شهید را ادامه دادند و نخستین گام از سوی سپاه پاسداران برداشته شد چرا که این شهید با سپاه همکاری‌هایی داشت.

این همسر شهید با بیان اینکه به دنبال ارتقای علمی کشور و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بودند، بیان کرد: جلسات زیادی در این باره داشتند و تنها استادی بودند که به اذعان اساتید دانشکده فیزیک که مبلغی که سالیانه برای کارهای علمی به ایشان پرداخت می‌شد را به دانشکده جهت تجهیز دانشگاه می‌دادند.

وی با اشاره به بیماری فشار خون و چربی خون شهید افزود: به او گفتم با این پول برای خودت یخچالی بخر که داروها و میوه‌های خودت را در آن بگذاری ولی معتقد بود که این پول حق خودش نبود و راضی نشد این کار را انجام دهد.

کرمی با بیان اینکه کشوری که از نظر علمی توانمند باشد می‌تواند در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کند، اظهار داشت: از شما می‌خواهم که برای مدرک درس نخوانید و در آینده همه شما به دانشمندان بزرگی تبدیل شوید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها