فرماندار بندرانزلی گفت: برگزاری یادواره های موضوعی علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمک می کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های علمی و سایر عرصه ها بازگو شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۷۱۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از انزلی، عبدالصمد صفرنژاد در حاشیه یادواره موضوعی جهاد سازندگی و دفاع مقدس که شب گذشته در مصلای انزلی برگزار شد اظهار کرد: یادواره مذکور در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان و طرح انقلابی 16یادواره موضوعی در 16 شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با برگزاری یادواره شهدا با موضوعات تخصصی از جمله جهاد سازندگی، می توانیم نسل جوان انقلاب را با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم و یاد و خاطره شهیدان را در دل جامعه و آحاد مردم زنده نگه داریم.

فرماندار انزلی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این شهرستان در راستای برگزاری کنگره  ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان، رونمایی از ۶سردیس فرماندهان جنگ این منطقه، بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نصب تابلوی یادمان شهدا در نقاط مختلف شهری و برگزاری نمایشگاه تخصصی جهاد سازندگی و دفاع مقدس با همت جهاد کشاورزی شهرستان و سایر دستگاه های مربوطه است.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری یادواره های موضوعی علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمک می کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های علمی و سایر عرصه ها بازگو شود.

ارسال نظرات