در راستاي توسعه‌ي مراكز نيكوكاري:

23 هزار صندوق صدقه به مراكز نيكوكاري اردبيل واگذار شد

معاون توسعه‌ي مشاركتهاي مردمي كميته‌ي امداد استان اردبيل گفت: در راستاي توسعه‌ي مراكز نيكوكاري و مردمي كردن خدمات تعداد 23 هزار صندوق صدقه به مراكز نيكوكاري فعال در سطح استان واگذار شدند.
کد خبر: ۸۶۵۹۷۴۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحيدي با اعلام اين خبر افزود: مراكز نيكوكاري شهرستان كوثر به عنوان شهرستان پايلوت در اجراي اين طرح تعيين شده بود كه در اين راستا 3 هزار و 500 صندوق صدقه كه كل صناديق كوچك شهرستان مي باشند به مراكز نيكوكار واگذار شده است.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر160هزار صندوق صدقه در سطح استان وجود دارد، بيان كرد: در سطح شهرستان اردبيل نيز نزديك به 19 هزار و 500 صندوق صدقه‌ي كوچك در اختيار سه مركز نيكوكاري فعال قرار گرفته است تا فرايند جمع آوري و توزيع آن در بين خانواده هاي تحت حمايت شناسايي شده توسط اعضاي هيأت امناي مراكز عملياتي شود.

توحيدي ادامه داد: با هم‌سويي و تعاملات هر چه بیشتر امام جماعات، هیئت امناي مساجد و معتمدين محله تلاش داريم تا سطح وسيعي از خدمات را به مراكز نيكوكاري واگذار كنيم.

توحيدي با ذكر اين نكته كه با واگذاري صناديق صدقات به اين مراكز فرايند جمع‌آوری، ثبت و توزیع صدقات جمع آوري شده توسط مراكز نيكوكاري انجام مي شود، تصريح كرد: کمیته‌ي امداد نيزنقش نظارتي و سياست گذاري بر نحوه‌ي هزينه كرد صدقات جمع آوري شده را خواهد داشت تا هيچ خللي در اين امور وارد نشود.

معاون توسعه‌ي مشاركتهاي مردمي كميته‌ي امداد استان اردبيل با بيان اينكه مردمي كردن خدمات مشارکت هر چه بيشتر مردم درحمايت از اقشار آسيب پذير را در پي خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت هاي مردمي موجب مي‌شود تا مساعدت‌هاي خيرين در سريع‌ترين زمان ممكن به دست افراد نیازمند برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار