مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل از لحاظ فعالیت‌های فرهنگی یکی از مراکز نمونه استان معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایزی از مسئول فرهنگی - دانشجویی این مرکز تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۵۹۷۴۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل امروز در جریان جلسه رابطین فرهنگی مراکز علمی کاربردی استان گفت: در ارزیابی انجام گرفته توسط این دانشگاه سه مرکز بخاطر عملکرد مطلوب در اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی انتخاب شدند.

اکبر غاربی تداوم برگزاری برنامه­های متنوع فرهنگی و اجتماعی را موجب نشاط و زمینه­ای برای جذب دانشجویان و مشارکت آن‌ها در برنامه­های فرهنگی مراکز عنوان و بر تلاش بیشتر در این زمینه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: نگاه وسیع برای ارتقای فرهنگ عمومی و اجتماعی در فضای با نشاط و صمیمی دانشجویی ایجاد می‌شود، امیدوارم در سال جاری شاهد برگزاری برنامه­های فرهنگی و جشنواره‌های فاخر در تمام مراکز علمی کاربردی استان باشیم.

معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان و اساتید را ضروری خواند و گفت: با توجه به اینکه فعالیت­های فرهنگی از جمله برگزاری کرسی­های آزاداندیشی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است دانشگاه جامع استان اردبیل و مراکز تحت نظارت آن برگزاری برنامه­های فرهنگی در راستای منویات رهبری را وظیفه خود می­دانند.

غاربی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی­، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب، شعار سال­جاری را سرلوحه برنامه­های فرهنگی دانشگاه جامع استان اردبیل عنوان و خاطرنشان کرد: برای نیل به اهداف کلان نظام در عرصه تولید و اشتغال و شعار سال، نیاز به تلاش بیش از پیش وجود دارد و شعار سال از ضروریات زندگی مادی و معنوی کشور است.

وی از برگزاری دوازدهمین جشنواره قران و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ایام الابیض خبر داد و گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف تا 31 فروردین ماه فرصت دارند به مدیریت فرهنگی دانشجویی مراکز خود مراجعه نمایند.

در پایان این مراسم مسئولین فرهنگی مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل، خبر و گرمی به دلیل عملکرد مطلوب در برگزاری برنامه های فرهنگی در سال گذشته و از سه مرکز نیز به دلیل برگزاری برنامه‌های مشارکتی با واحد استانی تجلیل شد.

ارسال نظرات