سردار قاسمی در «عصر شعر و خاطره» یزد:

همدستان بنی صدر در واقعه طبس هنوز هم هستند/ مردم بصیر باشند نفوذی را در جیبشان خواهند دید

فرمانده دوران دفاع مقدس بااشاره به عدم تشخیص درست در غبار فتنه برای موضع درست اذعان کرد: جنگیدن در فتنه بسیار سخت است همه از جنس خودی، علمداران هر دوطرف روزی رفیق فابریک هم بودند اما در فتنه مقابل هم قرار گرفته اند و این به دت کار را برای نظام سخت می کند.
کد خبر: ۸۶۵۹۷۶۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار قاسمی در یادمان عصر شعر و خاطره به یاد شهید سید مرتضی آوینی در جوار شهدای گمنام خلدبرین یزد با اشاره به اهمیت بحث نفوذ در کلام رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: آنچه به کار این روزها در ابتدای سال جدید می آید و در ورود به مقطع و پیچش تاریخی دیگر باید حواس ها جمع باشد ، موضوع نفوذ و فتنه های جدید است.

سردار قاسمی اشتباه در تشخیص درست؛ ویژگی ایام فتنه است مانند اینکه در جنگ تانک ها برای آنکه دیده نشوند دود افشان از خود می زنند بطوری که در یک پرده غباری فرو می رود و بعد از آن مانور می دهند و تشخیص آن سخت می شود و فتنه را اگر بخواهیم جنگی مثال بزنیم اینگونه است.

وی عنوان کرد: در جنگ ها، چه در دفاع مقدس و چه در جنگ های کنونی مثل مبارزه با داعش در منطقه سوریه به قدری آسان است که شهادت هم در آن راحت ولذت بخش است اما در فتنه یک مدلی اتفاق می افتد که خودی و دشمن را تشخیص نمی دهیم و مبارزه سخت می شود.

قاسمی با اشاره به فتنه های سال 78 و 88 عنوان کرد: خدا رو شکر شما یزدی ها از پایتخت فتنه دور بودید و ندید فتنه 78 و 88 را، چهار کوچه بالاتر از بیت رهبری عده ای بالا پایین می پرند و با علم کردن سبز صیانت، خواستار تغییر در نظام شدند و آن هم تغییر در اصل ولایت فقیه!

این فرمانده دوران دفاع مقدس بااشاره به عدم تشخیص درست در غبار فتنه برای موضع درست اذعان کرد: جنگیدن در فتنه بسیار سخت است همه از جنس خودی، علمداران هر دوطرف روزی رفیق فابریک هم بودند اما در فتنه مقابل هم قرار گرفته اند و این به دت کار را برای نظام سخت می کند.

وی با اشاره به واقعه طبس و همدستان بنی صدر در تدارک آن عملیات فلاک بار آمریکا گفت: بنی صدر با لباس مبدل به فرانسه فرار کرد اما سؤال اینجا است که آیا همه همدستان با بنی صدر در آن واقعه هم همراه وی به خارج از کشور فرار کردند یا تاکنون هستند؟ و این سؤالی است باید پاسخ آن را از زبان نخبگان شنید.

همرزم شهید آوینی گفت: با رویش برخی جریانات و افراد در فتنه گری به نوعی اعلام شد که هنوز آن دسته افراد خائن به نظام اسلامی آن هم در لایه های پنهان با مسئولیت یا بدون مسئولیت وجود دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص این نفوذی ها به مردم و مسئولان نظام هشدار می دهند و اگر کمی زیرک باشید خواهید فهمید رهبر هیچگاه در خصوص افرادی که قرار است در آینده به این میدان بیایند صحبت نمی کنند.

سردار قاسمی با بیان اینکه منظور از نفوذی در کلام رهبر، همین برخی افراد حاضر در نظام هستند و قرار نیست از کشور یا سیاره دیگری منتظر نفوذی ماند اظهار کرد: مردم اگر اهل بصیرت باشند و اگر تنها جیب خود را جست و جو کنند این افراد نفوذی را خواهند دید اما گویا وضع از این هم وخیم تر شده است.

همرزم شهید همت با بیان اینکه صحبت بر سر یک جریان فکری در مقابل جریان اصیل انقلاب است گفت: این جریانات از زمان بازرگان و فتح لانه جاسوسی بوده است که برخی ها امضا دادند تا کردستان از خاک این کشور جدا شود و خدا می داند به خاطر این امضا چه چمران ها و متوسلیان هایی به خون کشیده شدند و ادامه داستان آن از زمان حال فراتر و طولانی تر است.

وی با اشاره به موضوع تجزیه طلبی در کشور به دست منافقین تصریح کرد: نیاز کشور است که کودک را از زمان کودکی با ارزش ها، تاریخنظام، امام و شهدای دفاع مقدس آشنا کنند اما متاسفانه نه در مدارس بلکه در دانشگاه ها هم بویی از فرهنگ شهادت و ارزش انقلابی نیست و اگر یک روحانی بپرسی در حوزه علمیه در خصوص امام که اول شخص و معمار این انقلاب است درس داده می شود یا خیر جوابی ندارد!

قاسمی تأکید کرد: امروز که بچه های ما را با جنگ نرم می گیرند و کسی کک هم خبر دار نیست، مسئولان در برگزاری چنین برنامه های ارزشی هر چند تکراری موظف هستند.

وی با بیان چند خاطره از شهید همت عنوان کرد: شهدا قدرت شفاعت دارند و مطمئنا هنوز خون آن ها حافظ این نظام خواهد بود و بشریت را از منجلاب نااگاهی و نادانی نجات می دهند.

سردا قاسمی در ادامه صحبت خود با بیان اینکه پس رفتن افرادی چون حاج احمد متوسلیان، دیگر چه در همان زمان چه در زمان حال و رویش جریان انحرافی کنونی، کسی مثل ان ها پیدا نشد گفت: هنوز کسی مانند آن ها پیدا نشد تا از بد خواهان این نظام مطالبه گری کند و من هم انتظار داشتم پس از این همه مدت حداقل در زادگاه خودش یک نماد داشته باشد و یک نمادی ارزشمند از این مرد بزرگ در شهر خود می ساختید اما متاسفانه همانند افرادی چون متوسلیان و مرتضی آوینی هر صد سال یک باری افریده می شود.

ارسال نظرات