خبرهای داغ:
صبح امروز فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه از خانواده شهید رحیم زارعی در شهر رازمیان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۲۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و هیئت همراه، فرمانده حوزه های مقاومت بسیج رازمیان و رجایی دشت از مادر شهید رحیم زارعی در شهر رازمیان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این دیدار گفت: شهداء حماسه ای آفريدندكه كسي تصورش را هم نمي كرد و هنوز معماي پيروزي ايران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه هاي جهان حل نشده است رزمندگان اسلام در جنگ تمام معادلات بشر را به هم زدند.

وی خاطر نشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و مخصوصا نسل جوان ، باید عزت و عظمت و ایثار و شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر در برنامه های مختلف از جمله دیدار از خانواده های شهداء، یادواره های شهداء ، و مراسم شب خاطره رزمندگان اسلام در محافل و مجالس و مدارس  و مساجد ، برگزار شود.

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین نیز در این دیدار یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده های شهداء وظیفه همگانی است و همه مردم باید خانواده معظم شهداء را تکریم کنند.

ویبا بیان اینکه همه ي ما مديون شهداء و ايثار گران هستیم تأکید کرد: يكي از طرقي كه مي توانيم اداي دين نماييم، شناساندن همه جانبه ي شهداء بر نسل هايي است كه شهداء را بخوبي درك نكرده اند.

والدی خانواده های معظم شهدا را الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه عنوان کرد و افزود: باید به نحو شایسته خانواده های معظم شهدا را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

گفتنی است: در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم از خانواده شهید، اهداء شد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها