خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز اظهار کرد: نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها و جامعه امری ضروری است.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۷۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در همایش خانواده در جمع همسران پاسدار این ناحیه بیان کرد:  از کلیه همسران پاسدار به خاطر همراهی و هم دلی با همسرانشان در انجام ماموریت‌های دشوار و سخت تشکر می‌نمائیم.

وی گفت: از همسران پاسدار خواستاریم که سبک زندگی اسلامی را در زندگی‌های خود پیاده کنند و زرق و برق دنیای مادی را به زندگی راه ندهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز خاطرنشان کرد: اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها سبب می‌شود فرزندان معیار و راه درست را انتخاب کنند و لیکن رعایت سبک زندگی اسلامی در خانواده‌های متدین بسیار اهمیت دارد.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: صداقت و راستگویی،مهرورزی و محبت، سازش و سازگاری، گذشت و غلبه بر تاثیرات فرهنگ غرب و تبلیغات رسانه‌ها از مولفه های سبک زندگی اسلامی می‌باشد که رعایت این موازین سبب استحکام زندگی متمادی خواهد شد.

وی تصریح کرد: خدا محوری و دینداری در زندگی‌های اسلامی وجود دارد و اعتقاد به اسلام و دین در زندگی‌ها بسیار با اهمیت است و نباید با ورود فرهنگ بی ریشه غرب باعث کمرنگ شدن زندگی اسلامی در خانواده ها شویم.

حیدری با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) اذعان کرد: حضرت علی(ع) بیان کردند« با همسر ت خوش رفتار باش تا زندگی ‌ات با صفا گردد» اسلام به خوش رفتاری به زن بسیار اهتمام داشته است چرا که خوش رفتاری در تعامل زن و مرد با ارزش می‌باشد.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها